يکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ - 16 Jun 2024
 
۰

افت فشار و قطعی آب در برخی مناطق کرج

يکشنبه ۱ فروردين ۱۳۹۵ ساعت ۰۰:۱۴
کد مطلب: 480619
مدیرعامل شرکت آبفای استان البرز گفت: به دلیل تعمیرات خط انتقال آب طالقان به تهران، برخی مناطق کرج با افت فشار و قطعی آب مواجه می‌شوند.
به گزارش جهان، غلامرضا رضایی فر در گفتگو با مهر با اعلام این خبر اظهار کرد: شرکت آب منطقه ای استان تهران هر ساله تعمیراتی را در مسیر ۷۰ کیلومتری خط انتقال آب طالقان که تامین کننده آب شُرب شهر تهران و مناطقی از شهر کرج است، انجام می دهد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه شرکت آب منطقه ای تهران ناگزیر است تعمیرات این خط لوله را انجام دهد، گفت: این شرکت ترجیح داده است تعمیرات در زمانی که مصرف آب به پایین ترین حد خود می رسد انجام شود.

رضایی فر با تاکید بر اینکه تعمیرات خط انتقال آب طالقان تا ۲۰ فروردین به طول خواهد می انجامد، گفت: آب مناطق باغستان، شاهین ویلا، حصارک بالا، کمالشهر، پیش آهنگی، حیدرآباد و فازهای ۱، ۲ و ۳ رجایی شهر از خط انتقال آب طالقان به تهران تامین می شود که در این مدت با افت فشار آب مواجه می شوند.

مدیرعامل شرکت آبفای استان البرز در پایان تاکید کرد: تمهیدات لازم برای جبران و جایگزینی منابع آب برای مناطق یاد شده انجام شده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *