دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۰

نرخ جدید سیب و پرتقال شب عید

جمعه ۲۸ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۱۴
کد مطلب: 480467
رئیس اتحادیه بارفروشان گفت: در حال حاضر قیمت هرکیلوگرم سیب توزیعی شب عید در این میدان ۱۹۰۰ تومان و قیمت خرده فروشی آن ۲۲۰۰ تومان و نرخ پرتقال نیز در میدان مرکزی ۲۱۵۰ تومان و قیمت خرده فروشی آن نیز ۲۴۵۰ تومان است.
به گزارش جهان به نقل از میزان،  سید محسن محمودی در ارتباط با وضعیت عرضه میوه شب عید اظهار کرد: خوشبختانه امسال تولید سیب و پرتقال در کشور وضعیت مناسبی داشت و از این بابت جای هیچ نگرانی نیست.
 
وی با اشاره به برخی مشکلات سال گذشته در این خصوص گفت: امسال به هیچ عنوان با مشکلات سال گذشته مواجه نیستیم و شرایط نسبت قبل بسیار متفاوت بوده و روند توزیع نیز کاملا مطلوب است.
 
رئیس اتحادیه بارفروشان در ادامه از آمادگی این اتحادیه برای همکاری با دستگاههای ذی ربط خبر داد و افزود: اعضای این اتحادیه با توجه به سوابق خود ، دارای تجارب ارزشمندی در این خصوص هستند که امیدواریم مسوولان در خصوص تامین میوه شب عید و تنظیم بازار از این تجارب به نحو مطلوب استفاده کنند.
 
به گفته رئیس اتحادیه بارفروشان، در حال حاضر قیمت هرکیلوگرم سیب توزیعی شب عید در این میدان 1900 تومان و قیمت خرده فروشی آن 2200 تومان و نرخ پرتقال در میدان مرکزی 2150 تومان و قیمت خرده فروشی آن نیز 2450 تومان است.
 
وی در پایان به افزایش قیمت موز طی روزهای اخیر اشاره کرد و گفت: عرضه موز در این فصل از سال در کشورهای تولیدکننده آن کم می‌شود، بنابراین میزان واردات آن به ایران هم کاهش پیدا می‌کند.به گفته وی علت افزایش قیمت موز نیز کاهش عرضه جهانی این محصول است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *