دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۰

اردو جهادین هزاران نفری در خوزستان+پوستر

چهارشنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۴۶
کد مطلب: 479012
اردوی جهادی با حضور بيش از هزاران نفر در استان خوزستان برگزار می شود.
به گزارش جهان به نقل از قرار گاه جهادی امام رضا عليه السلام، که یکی از سلسله اردوهای جهادی کشور باهدف خودسازی و محرومیت زدایی در حوزه های عمرانی ، پزشکی ، علمی فرهنگی و اشتغال زايي در استان خوزستان برگزار میشود.

براساس اعلام قرارگاه امام رضا عليه السلام نوروز ٩٥ در استان خوزستان،مناطق خرمشهر، آبادان، دشت آزادگان و هويزه با اعزام بيش از هزاران نفر از دانشجویان ،پزشکان ،مهندسان ، خیرین و نیروهای مردمی به مناطق محروم استان با هدف گذاری های مشخص شروع به کار خواهند کرد.

https://cdn.jahannews.com/images/docs/files/000479/nf00479012-1.jpg
 
دربخش عمرانی با ظرفیت بالای خود با هدف نوسازی مدارس ،ساخت و بهسازی منازل ایتام و در بخش جهاد پزشکی ،خدمت رسانی در حوزه بهداشت دهان و دندان و مشاوره روانشناسی و... همچنین دربخش علمی،فرهنگی با بورسیه تحصیلی هزاران دانش آموز و اشتغال زایی برای بانوان در شهر،هدف فعالیت خود را از اواخر اسفندماه سال ٩٤ تا ١٥ فروردین ٩٥ آغاز خواهد کرد.

اردوی بزرگ جهادی باظرفیت نیروهای خودجوش مردمی درجهت محرومیت زدایی از مناطق محروم کشور فعالیت خودرا آغاز کرده است و قرارگاه جهادی امام رضا عليه السلام ضمن دعوت از اقشار مختلف مردم اعلام کرد جهت ثبت نام میتوانند به سایت g-emamreza.ir مراجعه کنند.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *