چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 1 May 2024
 
۱

پلیس، سارقان غرب پایتخت را غافلگیر کرد

چهارشنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۲۹
کد مطلب: 478865
فرمانده انتظامی غرب استان تهران از دستگیری ۱۰۵ سارق سابقه‌دار طی ۴۸ ساعت خبر داد.
به گزارش جهان، سردار محسن خانچرلی در گفت‌وگو با تسنیم با اشاره به اجرای طرح پلیس غرب استان تهران در برخورد با سارقان همزمان با نزدیک شدن به ایام نوروز، اظهار کرد: همکاران ما در نیروی انتظامی غرب استان تهران در 48 ساعت گذشته طرحی را به منظور دستگیری سارقان غرب استان به اجرا درآورده و 105 سارق سابقه‌دار را در حین سرقت بازداشت کردند.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران افزود: در بازجویی‌های به عمل آمده، افراد دستگیر شده به 280 فقره سرقت در شهرستان‌های غرب استان تهران اعتراف کردند.

وی در خصوص شیوه و شگرد این سارقان نیز گفت: در بازجویی‌ از دستگیرشدگان، مشخص شد که این افراد علاوه بر سرقت منزل، اقدام به زورگیری در قالب مسافرکش و مسافر می‌کردند.

خانچرلی ادامه داد: این افراد در وهله اول در قالب مسافر، سوار خودرو قربانیان شده و پس از زورگیری از راننده خودرو، با خودروی مسروقه در پوشش مسافرکش، اقدام به سوار کردن مسافران در غرب پایتخت کرده و از آن‌ها زورگیری می‌کردند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *