دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 6 May 2024
 
۰

دستگیری محیط بانان قلابی در ورامین

دوشنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۱۳
کد مطلب: 478514
فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان تهران از دستگیری عاملین سوء استفاده از لباس فرم محیط بانی در حین گشت و کنترل ماموران یگان حفاظت در شهرستان ورامین خبر داد.
به گزارش جهان به نقل از مهر، نقی میرزاکریمی گفت: روز گذشته محیط بانان یگان حفاظت محیط زیست شهرستان ورامین در حین گشت و کنترل حوزه استحفاظی به یک خودروی نیسان پیکاپ پلاک شخصی با چراغ گردان که چهار نفر سرنشین آن ملبس به  لباس فرم مصوب محیط بانی بوده اند مشکوک می شوند که بلافاصله خودرو را متوقف می کنند.

وی افزود: این افراد با پوشیدن لباس فرم محیط بانی با آرم علائم مصوب یگان حفاظت و ضابط دادگستری هیچ گونه کارت شناسایی و یا حکم ماموریت سازمانی همراه نداشته و در بررسی های اولیه مشخص شد به هیچ عنوان نیروی سازمان حفاظت محیط زیست نیستند.

میرزاکریمی ضمن تقدیر از هوشیاری و اقدام به موقع محمودرضا خسروی رئیس و فرمانده یگان منطقه حفاظت شده کویر بیان داشت: سریعا طی هماهنگی با کلانتری منطقه این افراد دستگیر و از خودروی آنها دستبند، بی‌سیم و افشانه اشک آور کشف و ضبط شده و پس از تشکیل پرونده متهمان به مراجع قضایی برای سیر مراحل قانونی معرفی شدند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *