پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 9 May 2024
 
۰

زمان افتتاح راه آهن چابهار به هرات

چهارشنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۲۲:۲۶
کد مطلب: 477661
مقامات ایران و افغانستان علاقمندى خود را براى زمینه‌سازى آغاز پروازهاى مستقیم از افغانستان به بندر چابهار، افزایش روابط بانکى و استفاده مشترک از فرصت‌ها اعلام کردند.
به گزارش جهان به نقل از  فارس، «عبدالله عبدالله» رئیس اجرایی دولت وحدت ملی افغانستان امروز با «محمدرضا نعمت زاده» وزیر معدن، صنعت و تجارت ایران در دفتر کارش دیدار کرد.
 
در این دیدار، وزیر صنعت ایران اظهار داشت: بر مبناى توافقنامه همکارى و تبادل تجارب در عرصه معادن که اخیراً میان 2 کشور امضا شده، در حال حاضر زمین شناسان افغانستان مشغول آموزش در ایران می باشند و 2 طرف می‌توانند در آینده‌ای نزدیک به سرمایه‌گذارى مشترک در معادن پرداخته و نمایشگاه‌هاى کوچک و بزرگ را دایر کنند.
 
وی افزود: ایران آماده همکارى بیشتر در بندر چابهار بوده و قرار است کار ساخت خط آهن از بندر «چابهار» به ولایت «هرات» تا پایان سال ١٣٩٥ پایان یابد.
 
2 طرف علاقمندى خود را براى زمینه‌سازى آغاز پروازهاى مستقیم از افغانستان به بندر چابهار، افزایش روابط بانکى و استفاده مشترک از فرصت‌ها اعلام کردند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *