يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۰

اعزام بیش از ۴۰۰۰ طلبه به راهیان نور

شنبه ۸ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۰۷
کد مطلب: 476615
مدیر روابط عمومی ستاد راهیان نور شهید صیاد شیرازی از اعزام بیش از ۴۰۰۰ طلبه به مناطق عملیاتی دفاع مقدس در جنوب کشور خبر داد.
به گزارش جهان، سیدعلی بنی‌هاشمی، مدیر روابط عمومی ستاد راهیان نور شهید صیاد شیرازی در گفت‌وگو با تسنیم، از اعزام طلاب سراسر کشور به مناطق عملیاتی دفاع مقدس در جنوب کشور خبر داد.

وی با اعلام این مطلب گفت: بیش از 4000 طلبه از سراسر کشور به همت ستاد راهیان نور شهید صیاد شیرازی به مناطق عملیاتی دفاع مقدس اعزام شده و از یادمان‌های مختلف این مناطق بازدید می‌کنند. تاریخ اعزام این طلاب از 25 اسفندماه سال جاری آغاز می‌شود.

بنی‌هاشمی پیش از این؛ خبر اعزام بیش از 500 طلبه خارجی از جامعة المصطفى العالمیة با پشتیبانی و هماهنگی این ستاد را اعلام کرده بود که به طور کلی از 16 کشور جهان به زیارت یادمان‌ها می‌آیند.

طبق گفته قبلی مدیر روابط عمومی ستاد راهیان نور شهید صیاد شیرازی، این ستاد اعزام‌های خود را از 13 اسفندماه آغاز می‌کند و کاروان‌‌ها می‌توانند با پشتیبانی این ستاد تا دوم فروردین‌ماه به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شوند. بنا بر ظرفیت پیش‌بینی شده روزانه 700 نفر می‌توانند از طریق این ستاد به مناطق عملیاتی اعزام شوند و از یادمان‌های دفاع مقدس بازدید کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *