دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۰

توضیح کشف شناسنامه‌ها در شهرضا

جمعه ۷ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۵۹
کد مطلب: 476553
فرماندار شهرضا گفت:کشف شناسنامه های قاچاق، از سوی مأموران سپاه شهرضا، هیچ ارتباطی به این شهرستان نداشته است.
به گزارش جهان،محسن گلابی در گفت‌وگو با تسنیم در شهرضا با اشاره به خبر دستگیری 3 نفر با 30 شناسنامه قاچاق برای شرکت در انتخابات اظهار داشت: خبر دستگیری 3 نفر که حامل 30 شناسنامه قاچاق بوده‌اند، مربوط به یک روز قبل از برگزاری انتخابات بوده است.

وی افزود: به‌واسطه اینکه شهرضا، در چهارراه مواصلاتی چهار استان کشور قرار دارد، یک روز قبل از انتخابات در یکی از ایست‌ و بازرسی‌های شهرضا تعداد 30 جلد شناسنامه که توسط 3 نفر حمل می‌شد، با توجه به هوشیاری مأموران اطلاعات ناحیه مقاومت بسیج کشف و ضبط شد.

فرماندار شهرضا گفت: این افراد قصد داشتند، شناسنامه‌های کشف شده را، از یکی استان‌های جنوبی کشور به یکی از استان‌های مرکزی شمالی انتقال دهند که توسط مأموران امنیتی شهرستان دستگیر شده‌اند.

وی تصریح کرد: کشف این شناسنامه‌ها هیچ ارتباطی با شهرستان شهرضا ندارد و شهرضا نقش گلوگاه استان‌ها را تقبل می‌کند و این کشف این شناسنامه‌ها را در شهرضا را تکذیب می‌کنم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *