دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۰

هیات بهشهرقهرمان سپک تاکرای مازندران

چهارشنبه ۵ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۲۳:۵۴
کد مطلب: 476264
مسابقات سپک تاکرای قهرمانی استان مازندران گرامیداشت دهه فجر که با حضور 12 تیم از سراسر استان در سالن میرجانی ساری برگزار شد با قهرمانی هیات انجمنهای ورزشی شهرستان بهشهر به پایان رسید.
به گزارش جهان به نقل از سایت فدراسیون انجمنهای ورزشی؛
یاسر سلیم بهرامی رئیس هیات انجمنهای ورزشی استان مازندران در این خصوص به سایت خبری فدراسیون انجمنهای ورزشی گفت:

مازندران در گذشته یکی از قطبهای اصلی سپک تاکرای کشور بود که حتی 5 ملی پوش حاضر در رقابتهای آسیایی و جهانی از این استان بودند و حالال بعد از 6 سال مسابقات سراسری را برگزار کردیم و مجددا در فکر احیای این رشته پرطرفدار در مازندران هستیم.

وی افزود: در این رقابتها که با استقبال چشمگیری هم همراه بود تیم هیات بهشهر در جایگاه نخست ایستاد، هیات ساری در ردیف دوم قرار گرفت و میان دورود به عنوان سوم دست یافت.
رئیس هیات انجمنهای ورزشی استان مازندران اظهار داشت: در حاشیه این رقابتها طی مراسمی از خانواده مرحوم "باهو" داور بین المللی سپک تاکرا از قائمشهر تجلیل به عمل آمد ضمن اینکه از طرف هیات استان به کلیه تیمهای شرکت کننده جوایز و هدایایی اهدا شد.
گفتنی است در مراسم اهدای جوایز تیمهای شرکت کننده مدیرکل ورزش و جوانان استان مازندران، یاسر سلیم بهرامی رئیس هیات انجمنهای ورزشی استان و اعضای کمیته سپک تاکرای مازندران حضور داشتند
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *