دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۰
۱

تشویق بی‌بی‌سی برای حضور در انتخابات!

چهارشنبه ۵ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۱۷
کد مطلب: 476168
خانه طراحان انقلاب اسلامی با تولید گرافیک متحرک، تشویق بی‌بی‌سی برای حضور در انتخابات و فریاد این رسانه برای رأی ندادن به برخی کاندیداهای انقلابی را بررسی کرده است.
به گزارش جهان به نقل از فارس، در آستانه انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری، خانه طراحان انقلاب اسلامی با تولید اثر هنری گرافیک متحرک، بخشی از شگردهای بی‌بی‌سی فارسی را در این باره روشنگری کرده است.

این اثر به فعالیت‌های پشت پرده انگلیس در کودتای 28 مرداد تا انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری سال 1394 پرداخته و تشویق بی‌بی‌سی فارسی برای حضور در انتخابات را بررسی می‌کند.

یکی از بخش‌های گرافیک متحرک به اقدام عجیب بی‌بی‌سی برای حضور گسترده مردم در انتخابات بر خلاف گذشته اشاره دارد و عجیب‌تر اینکه این رسانه در روز روشن فریاد می‌زند به چه کسانی رأی ندهید.

در واقع یک زمانی انگلیس منافع‌اش را با کودتا تأمین می‌کند، زمانی دیگر با ایجاد اختلافات داخلی، در شرایطی دیگر اصل انتخابات را تحریم می‌کند و امروز تشویق برای حضور در انتخابات و رأی ندادن به کاندیداهایی خاص.

این گرافیک متحرک را در ادامه می‌بینیم.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


سرور
خدا را شکر که دشمنان ما و دین و ملت ما را از احمقها قرار داده است.