دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۰

واکنش آیت‌الله‌امامی‌کاشانی به شیطنتBBC

چهارشنبه ۵ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۰۸:۲۴
کد مطلب: 476029
آیت‌الله امامی‌کاشانی در بیانیه‌ای خطاب به ملت ایران گفت که شیطنت شبکه بی‌بی‌سی تازگی ندارد و از آنها خواست که به آیات جنتی، یزدی و مصباح رأی دهند.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، آیت‌الله امامی‌کاشانی در بیانیه‌‌ای ضمن محکوم کردن دخالت‌‌های انگلیس در امور داخلی کشور و حمایت از یکی از لیست‌های انتخابات مجلس خبرگان رهبری از مردم خواست که به آیات جنتی، یزدی و مصباح رأی دهند.

متن کامل بیانیه آیت‌الله امامی‌کاشانی به شرح زیر است:

انتخابات در این کشور تابلویی است برای نشان دادن اقتدار جمهوری اسلامی و عزت و انسجام ملت ایران، مخصوصا انتخابات خبرگان که نشان‌دهنده اتین حقیقت است که ملت ایران با همین انسجام و وحدت و اقتدار به همراه فقیه جامع‌الشرایط، مدیر و مدبر به عنوان ولی امر و ولی‌فقیه حرک می‌کند و برای ولایت از همان زمان حضرت امام اعلی‌الله مقامهف مقامی والا و بالا معتقد بوده و ملت ایران می‌داند که اگر ولایت امام خمینی(ره) به عنوان ولی‌فقیه نبود، چنگال استکبار نجات نمی‌یافت. بنابراین مجلس خبرگان از عظمت خاصی برخودار است و من به مردم عزیزمان توصیه می‌کنم که حضور پر شور و حماسی در جمعه هفتم اسفند در پای صندوق‌های رأی داشته باشند و به چند نکته تذکر می‌دهم:

1- شیطنت شبکه بی‌بی‌سی تازگی ندارد، انگلیس همیشه شیطنت‌ها را هر روز متناسب با زمان خود داشته است و مردم عزیز ما به آن توجه و وقعی نمی‌دهند و امروز هم توجهی نخواهند کرد و نه تنها موجب خستگی و دلسردی مردم نمی‌شود، که جنبش و حرکت بیشتری در انتخابات از خود نشان خواهد داد.

2_ نسبت به افرادی که شبکه روباه پیر، انگلیس داشته- شبکه‌ای که با روحانیت کشور دشمن است و این و آن نمی‌شناسد_ بداند که من به این شخصیت‌ها، حضرات آیات جنتی، یزدی و مصباح رأی خواهم داد، این شخصیت‌ها جزو افرادی هستند که به نظام جمهوری خدمات سیاسی، علمی و فرهنگی فراوان داشته‌اند و توصیه من این است که مردم عزیزمان به این آقایان رأی دهند.

3- ملت بصیر و فهیم ایران راه خود را پیدا کرده و به بیگانه توجهی نمی‌کند و به روحانیت متعهد کشور علاقه داشته و براساس اعتماد خود به آنها رأی می‌‌دهند.

4- کاندیداتوری اینجانب در مجلس خبرگان براساس تکلیفی است که شرعا و وجدانا دارم که در کنار ولی امر و فقیه عظیم‌الشأن بتوانم خدمات علمی و فرهنگی و سیاسی را انجام دهم.

5- بر این اساس، کاندیدا شدم و صاحبان لیست‌‌ها، خود براساس اعتمادی که به اینجانب داشته‌اند، مرا در لیست قرار داده‌اند.

در خاتمه باز هم از ملت بزرگ ایران درخواست دارم بدون توجه به این سر و صداها در هفتم اسفند پای صندوق‌های رأی رفته و خود اجازه ندهند که در خانه نشسته و به آینده کشورشان بی توجه باشند. انشاالله این روز به عنوان روز امتحان و افتخار در کارنامه خود به ثبت خواهد رسید.

محمد امامی‌کاشانی
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *