دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۰

حلقه وصل با موضوع ورزش و فرهنگ منتشر شد

دوشنبه ۳ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۰۴
کد مطلب: 475714
سی‌وچهارمین شماره ماهنامه فرهنگی-تشکیلاتی حلقه وصل منتشر شد. حلقه وصل در این شماره به موضوع مفغول ورزش و ارتباط آن با تشکیلات فرهنگی مردمی پرداخته است.
به گزارش جهان، «ارزش در کنار ورزش»، «تربیت انقلابی نباید از ظرفیت‌های ورزش غفلت کند»، «ترکیبی زیبا از جنگ، مسجد، هیئت و ورزش»، «فقط تحرک جسمی و خوش‌گذرانی را از ورزش فهم کردیم!»، «25 سال نماز حاجت برای نشاندن لبخند بر لبان رهبر»، «با فهم معماری اسلامی، فاصله زیادی داریم»، «انتخابات آدم‌ها را لو می‌دهد» و «یک لقمه نان، یک برگ رای» از جمله عناوین مهم این شماره هستند.

در ابتدای این شماره و در سرویس «آینه» می‌توانید در جریان اخبار جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی سراسر کشور قرار بگیرید. گزارشی از نشست مجموعه‌های برتر تربیت محور کشور نیز از دیگر مطالب این سرویس است.

در سرویس اصلی ماهنامه حلقه وصل شماره 34 یعنی «حلقه اول» شما می‌توانید نظرات افراد سرشناسی را ملاحظه فرمایید که در کنار کارهای فرهنگی، انقلابی و در نهایت تشکیلاتی به فعالیت‌های ورزشی نیز به صورت حرفه‌ای پرداخته‌اند. افرادی از جمله حسین علی‌پور، سیدفرهاد قادریان، رقیه الله‌کرمی، ولی‌الله نادعلی، امیر جمشیدی، راضیه علمایی و علیرضا همتی‌زاده. همچنین معرفی و گزارش مفصل از استاد احمد علمایی و کانون ورزشی فرهنگی «رزم انتظاران» محتوای «سرحلقه» این سرویس را تشکیل می‌دهد.

پرداختن به موضوع سبک زندگی و ارتباط آن با معماری، فهم معماری اسلامی و معرفی معماری بوشهر نیز سرویس سبک زندگی ماهنامه حلقه وصل یعنی «نَمط» را تشکیل می‌دهد.

در نهایت هم با توجه به انتخابات پیش روی مجلس شورای اسلامی، سرویس «خط ویژه» با ارائه نظرات کارشناسان عرصه فرهنگ به بررسی تفکیک کارهای فرهنگی تشکیلاتی از موضوعات سیاسی و بایدها ونبایدهای این عرصه پراخته است که خواندن آنها خالی از لطف نیست.

نشریه حلقه وصل به مدیرمسئولی و سردبیری صادق یزدانی منتشر می‌شود.

برای دریافت این نشریه با شماره تلفن 5و77655134 تماس بگیرید. همچنین برای اطلاع از آخرین خبرها و گزارش‌های جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی، می‌توانید از سایت Hvasl.ir  نیز استفاده کنید.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *