سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 30 Apr 2024
 
۰
۱

شهرداری هم یگان ویژه تشکیل داد

يکشنبه ۲ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۱۴
کد مطلب: 475311
عضو هیئت رئیسه شورای شهر تهران پیشنهاد داد در اجرای احکام و در برخورد با دستفروشان سطح شهر، در شهرداری یگان ویژه ایجاد و یا این مسئولیت به نیروی انتظامی سپرده شود.
به گزارش جهان، ابوافضل قناعتی در گفت وگو با تسنیم، درباره لزوم رسیدگی به نحوه برخورد مأموران شهرداری در اجرای احکام و در برخورد با دستفروشان، اظهار داشت: در اجرای فعالیت های مربوط به رفع سد معبر در شهرداری با مشکل ساختاری مواجه هستیم.

وی ادامه داد: چندی پیش ترافیک سنگینی در یک مسیر 200 متری در جوادیه ایجاد شده بود که علت آن میوه فروش هایی بودند که با چرخ و خودروی خود خیابان را بسته بودند، برخی از آنها نیز متعلق به طایفه ای هستند که مردم جرأت اعتراض به آنها را ندارند.

عضو هیئت رئیسه شورای شهر تهران تصریح کرد: در سیستم فعلی اگر افرادی در شهرداری جذب شوند که سر به زیر و مأخوذ به حیا باشند نمی توانند با افرادی که به شکل های مختلف به قانون تمکین نمی کنند، برخورد کنند، این در حالی است که با برخوردهایی که در حال حاضر از سوی برخی مأموران شهرداری مشاهده می شود نیز مخالف هستیم.

وی افزود: بنابراین فکر می کنم باید قانون را اصلاح کنیم؛ یا یگان ویژه ای در شهرداری ایجاد شود که لباس فرم مخصوص، ابزار و اختیارات لازم را داشته باشند و بتوانند از سد معبر جلوگیری و قانون را اجرا کنند و یا از نیروی انتظامی کمک بخواهیم و این مسئولیت را به آنها بسپاریم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Canada
نیروی انتظامی بهتر است. در صورت تعدی و یا زد و خورد نیروی انتظامی حق بازداشت و حکم تیر دارد و قانونا اینگونه اعمال قانونها بدون درگیری نمیشود که تنها از عهده ی ماموران آموزش دیده ی پلیس بر میاید و ایجاد یک نیروی انتظامی جدید خلاف قانون و باعث چند دستگی میشود.