دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۰

جریمه ۱۹ میلیاردی برای قاچاقچی خودرو

چهارشنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۳۹
کد مطلب: 474735
یا حکم تعزیرات حکومتی استان هرمزگان، عامل قاچاق ۴ دستگاه خودروی هیوندا به پرداخت جریمه نقدی جمعاً به مبلغ ۱۹ میلیارد و ۲۶۳ میلیون ریال در حق صندوق دولت محکوم شد.
به گزارش جهان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان تعزیرات حکومتی، روح الله آبداریان مدیرکل تعزیرات حکومتی هرمزگان، با اعلام خبر رسیدگی به پرونده قاچاق چهار دستگاه خودروی هیوندا در شعبه ویژه قاچاق کالا و ارز استان تصریح کرد: پس از انجام مراحل دادرسی در شعبه ویژه قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی استان، تخلف محرز و عامل تخلف برابر قانون علاوه بر ضبط خودروهای مکشوفه، به پرداخت جریمه نقدی جمعاً به مبلغ 19 میلیارد و 263 میلیون ریال در حق صندوق دولت محکوم شد.

مدیر کل تعزیرات حکومتی هرمزگان همچنین با اشاره به رسیدگی به دو پرونده قاچاق شامل یک خودروی ورود موقت و قاچاق مقادیری کالای خارجی در شعب ویژه قاچاق کالا و ارز استان، گفت: پس از انجام مراحل دادرسی در شعب ویژه قاچاق کالا و ارز و با توجه به مستندات و دفاعیات عوامل تخلف، تخلفات محرز تشخیص داده شد.

وی افزود: بر همین اساس قاچاقچیان برابر قانون علاوه بر ضبط خودرو و کالاهای مکشوفه، به پرداخت جریمه نقدی به مبلغ یک میلیارد و 700 میلیون ریال در حق صندوق دولت محکوم شدند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *