دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۲
۳

برای قرار گرفتن در لیست اصلاح طلبان باید پول خرج کنی!

يکشنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۵۸
کد مطلب: 474056
دبیرکل حزب مردمی اصلاحات گفت: شنیده شده که حتی برای حضور اصلاح‌طلبان در لیست باید مبلغی نیز پرداخت شود و برای این موضوع چندین نفر تصمیم‌گیرنده هستند.
برای قرار گرفتن در لیست اصلاح طلبان باید پول خرج کنی!
به گزارش جهان، حجت‌الاسلام محمد زارع فومنی دبیرکل حزب مردمی اصلاحات در گفت‌وگو با تسنیم، با اشاره به اختلاف پیش آمده در اردوگاه اصلاح‌طلبان، اظهار داشت: متاسفانه در جریان اصلاحات برخی به دیدگاه‌های  احزاب و تشکل‌های دیگر اصلاح‌طلب توجه ندارند و اختلافاتی که در بسته شدن لیست وجود دارد به این خاطر است.

وی ادامه داد: در شورای عالی اصلاح‌طلبان فقط چند نفر تصمیم‌گیرنده هستند و تاکنون عملکرد شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان به نفع‌شان نبوده و اگر قرار باشد لیستی از طریق اصلاح‌طلبان ارائه شود باید همه گروه‌ها و جریانات مورد توجه قرار گیرند.

دبیرکل حزب مردمی اصلاحات یکی دیگر از علل اختلافات در بستن لیست را سهم‌خواهی اصلاح‌طلبان دانست و گفت: متاسفانه شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان سیاست‌های غلطی را در پیش گرفته که این موضوع به ضرر این جریان خواهد بود.

فومنی تصریح کرد: شنیده شده که حتی برای حضور اصلاح‌طلبان در لیست باید مبلغی نیز پرداخت شود و برای این موضوع چندین نفر تصمیم‌گیرنده هستند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: اکثر کاندیداهای اصلاح‌طلب خارج از لیست هستند و عده‌ای با باندبازی قصد ورود نزدیکان خود را به لیست دارند و بنده معتقدم در لیست اصلاح‌طلبان به هیچ‌وجه شایسته‌سالاری صورت نگرفته است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
این که چیز تازه ای نیست پول و قدرت و دور زدن قانون به ناف اصلاح طلبان بسته است و به همین خاطر به آنها افساد طلب گفته می شود
United Arab Emirates
اقای فومنی اصلاحات ؟؟///
حالت هی تخریب کنید.