يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 12 May 2024
 
۰
در تماس تلفنی امیرعبداللهیان با دمیستورا مطرح شد؛

ظریف فردا به مونیخ می رود

چهارشنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۹:۰۱
کد مطلب: 473348
معاون عربی و آفریقای وزیر امور خارجه در تماس تلفنی با نماینده دبیر کل سازمان ملل در امور سوریه تاکید کرد: سوریه فقط راه حل سیاسی دارد.
 به گزارش جهان به نقل از مهر، حسین امیرعبداللهیان معاون عربی و آفریقای وزیر امور خارجه در تماس تلفنی با نماینده دبیر کل سازمان ملل در امور سوریه، آخرین تحولات سوریه را مورد بحث، بررسی و تبادل نظر قرار داد.
 
وی اظهار داشت: آنچه نشست اخیر ژنو و گفتگوهای سوری را با مشکل مواجه ساخته است، عدم تفکیک لیست تروریسم از معارضه بود و حضور برخی چهره های شناخته شده تروریستی در سوئیس را اقدامی غیر سازنده خواند.
 
امیر عبداللهیان افزود: سوریه فقط راه حل سیاسی دارد.
 
استفان دمیستورا با سازنده خواندن نقش جمهوری اسلامی ایران در کمک به حل سیاسی بحران سوریه گفت: در نشست جاری گروه بین الملل حمایت از سوریه، تلاش خواهیم کرد موانع موجود بر سر راه گفتگوهای سوری – سوری را مطرح و مکانیزمی مناسب برای آن بیابیم.
 
در چهارمین نشست بین المللی حمایت از سوریه که پنجشنبه ۹۴/۱۱/۲۲ در مونیخ برگزار خواهد شد، هیات کشورمان به ریاست وزیر امور خارجه شرکت می کند.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *