يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۱

تجلیل‌از شهیدمدافع‌حرم همزمان‌باراهپیمایی

چهارشنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۲۴
کد مطلب: 473308
راهپیمایان یوم الله 22 بهمن از خانواده «شهید علی آقا عبداللهی» به نیابت از همه خانواده شهدای مدافع حرم حضرت زینب(س) تجلیل به عمل می آورند.
به گزارش جهان به نقل از مشرق، همزمان با راهپمایی یوم الله 22 بهمن، پایگاه شهید مدافع حرم علی آقا عبداللهی در بوستان اوستا افتتاح می شود.

همزمان با راهپیمایی یوم الله 22 بهمن، امسال مردم تهران در حاشیه این راهپیمایی بزرگ از خانواده شهید علی آقا عبدالهی به نیابت از همه شهدای مدافع حرم تجلیل می کنند و پایگاه بسیج بوستان اوستا را افتتاح و به نام این شهید والامقام نامگذاری می نمایند.

در این مراسم که صبح فردا با حضور بسیجیان و فرمانده هان پایگاه های 215 ایثار، ائمه جماعات و نمازگزاران این منطقه، مسئولین ناحیه سلمان فارسی، مسئولین شهرداری منطقه 11 و عموم حاضران در راهپیمایی بزرگ 22 بهمن در خیابان آزادی برگزار می شود، قرار است از خانواده معزز شهید علی آقا عبداللهی به نیابت از همه شهدای مدافع حرم تجلیل به عمل آید.

همچنین در انتهای این مراسم  و نیز راهپیمایی بزرگ 22 بهمن، نماز جماعت ظهر و عصر نیز در همین بوستان (ضلع جنوبی خیابان آزادی بین میدان انقلاب و خیابان اسکندری) اقامه خواهد شد.

گفتنی است پایگاه بسیج بوستان اوستا به همت حوزه 215 ایثار و شهرداری ناحیه 3 منطقه 11 بعد از درخواست های مکرر مردم این منطقه افتتاح  می شود.

ستوان شهید علی آقاعبداللهی از بسیجیان حوزه 215 ایثار و سپاه حفاظت انصارالمهدی در 21 دی‌ماه 1394 در درگیری با نیروهای تکفیری در منطقه خان تومان سوریه به شهادت رسید.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *