يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۰

شبکه اجتماعی یامر به آفیس 365 افزوده شد

چهارشنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۴۷
کد مطلب: 471774
مایکروسافت می‌گوید خدمات شبکه اجتماعی خود موسوم به یامر را در دسترس مشترکان نسخه تحت وب آفیس موسوم به آفیس 365 قرار می‌دهد.
به گزارش جهان، فارس به نقل از ردموند مگ خبر داد، البته این خدمات در اصل برای کاربران حرفه‌ای و صاحبان مشاغل در نظر گرفته شده و قرار نیست به طور پیش فرض در دسترس نهادهای دولتی قرار بگیرد. این نهادها در صورت تمایل می توانند در قالب یک افزونه به خدمات مذکور دسترسی یابند.

نسخه‌ای رایگان از یامر هم برای استفاده کاربران عادی تدارک دیده شده و البته استفاده از آن به عنوان یک محصول مستقل کماکان ممکن است. گنجانده شدن این خدمات در آفیس 365 به سه شیوه صورت می گیرد.

در شیوه اول که از امروز اجرایی می شود کاربران تجاری با کمتر از 150 مجوز استفاده از آفیس ،365  از خدمات یاد شده بهره مند می شوند. در شیوه دوم که از اول مارس شروع می شود کاربران با کمتر از 5000 مجوز استفاده از این خدمات استفاده می کنند و در شیوه سوم که از اول آوریل اجرایی می شود تمامی کاربران باقی مانده تجاری و آموزشی به این خدمات دسترسی پیدا می کنند.

مایکروسافت در زمینه ارائه خدمات شبکه ای اجتماعی چندان توانمند و موفق نبوده و امیدوار است با این تغییرات بتواند توانمندی های خود را افزایش دهد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *