چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 1 May 2024
 
۱

قانون نباید به خاطر بدهکاری نادیده گرفته شود

سه شنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۵۹
کد مطلب: 471670
دبیرکل حزب مردمسالاری با بیان اینکه همه کسانی که در دوران امام (ره) و بعد از آن سمت گرفتند حتماً وامدار و بدهکار امام (ره) هستند گفت: ما معتقد نیستیم که مباحث قانونی و نظارتی که باید در کشور انجام شود، به دلیل آنکه مردم بدهکار هستند،‌نادیده گرفته شود.
به گزارش جهان به نقل از فارس، مصطفی کواکبیان دبیرکل حزب مردم سالاری صبح امروز (سه‌شنبه) در مراسم رونمایی از پایگاه اطلاع‌رسانی شورای سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان در پاسخ به این پرسش که نظرتان در مورد این جمله که مسئولان ما به امام بدهکارند،‌ چیست، اظهار داشت: شکی نیست که اگر امام نبود انقلاب نبود.
 
وی افزود: وجود امام راحل بود که قبل از سال 42 مردم را برای تغییر نظام ستمشاهی تشویق کردند و رهنمودهای ایشان بود که مرحله به مرحله پیش آورد و منجر به 22 بهمن 57 شد.
 
دبیرکل حزب مردمسالاری در بخشی از سخنان خود اظهار داشت: اگر اصلاح‌طلبان بخواهند از کاندیدای غیر از اصلاح‌طلب حمایت کنند، آنان باید حتما میثاق‌نامه اصلاح‌طلبان را امضا کنند.
 
وی افزود: همه کسانی که در دوران امام (ره) و بعد از آن سمت گرفتند حتماً وامدار و بدهکار امام (ره) هستند. در عین حال ما معتقد نیستیم که مباحث قانونی و نظارتی که باید در کشور انجام شود، به دلیل آنکه مردم بدهکار هستند،‌نادیده گرفته شود.
 
کواکبیان گفت: همه چیز باید بر اساس مر قانون صورت بگیرند و اینکه همه بدهکار امام هستند، تعبیر درستی است.
 
دبیرکل حزب مردمسالاری در بخشی دیگر از سخنان خود گفت:‌ اگر ما مجبور شدیم در یک جایی به دلیل اینکه هیج یک از اصلاح‌طلبان حضور ندارند از یک اصولگرا حمایت کنیم حتما وی را ملزم به امضای میثاق‌نامه اصلاح‌طلبان خواهیم کرد.
 
وی گفت: عملا بررسی برنامه ششم توسعه به مجلس دهم واگذار شده است و ما باید همه برنامه‌های خود در انتخابات را بر اساس برنامه ششم تنظیم کنیم.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *