پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2 May 2024
 
۰

سفرهای خارجی مسئولان مدیریت می‌شود

سه شنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۳۴
کد مطلب: 471651
نمایندگان ارومیه و تهران در تذکری به رئیس‌جمهور خواستار جلوگیری از مأموریت‌های بی‌مورد خارج از کشور نیروهای مرکز خدمات حقوق بین‌الملل ریاست جمهوری شدند.
به گزارش جهان به نقل از فارس، تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولین اجرایی کشور در جلسه علنی امروز مجلس (13 بهمن 94) از سوی هیأت رئیسه قرائت شد که این تذکرات به شرح زیر است:

عبدالوحید فیاضی نماینده مردم نور و محمودآباد در تذکری به وزیر آموزش و پرورش خواستار توضیح علت برخوردهای سیاسی و حضور مدیران استانی در انتخابات شد.

سیدحسین ذوالانوار و محمد دهقان نمایندگان شیراز و چناران در تذکری به رئیس‌جمهور خواستار توضیح علت عدم عقد قرارداد با شرکت پژو فرانسه برای تولید خودروی برقی و مدیریت پدیده آلودگی هوا شدند.

زهره طبیب‌زاده نوری نماینده مردم تهران در تذکری به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی خواستار توضیح علت عدم واکنش مناسب از سوی مسئولان وزارت ارشاد در قبال چاپ مجدد عکس یکی از سران فتنه در روزنامه اطلاعات و در تذکری به وزیر اقتصاد خواستار توضیح علت عدم ساماندهی موسسات مالی غیرمجاز شد.

حجت‌الله درویش‌پور نماینده مردم ایذه و باغ ملک در تذکری به رئیس‌جمهور خواستار برنامه‌ریزی جدی برای ایجاد توسعه و اشتغال در مناطق محروم در دوران پسا تحریم شد.

محمدرضا پورابراهیمی نماینده مردم کرمان در تذکری به وزیر کشور خواستار توضیح علت عدم تعیین تکلیف شرکت پدیده شاندیز توسط استاندار خراسان رضوی شد.

احمد امیرآبادی فراهانی، محمد دهقان، موسی‌الرضا ثروتی، حسین سبحانی‌نیا، علی مروی، محمدرضا پورابراهیمی، سیدهاشم بنی‌هاشمی،‌محمدحسین حسین‌زاده بحرینی، نصرالله پژمان‌فر، سیدامیرحسین قاضی‌زاده هاشمی، هادی قوامی، رمضانعلی سبحانی‌فر و شهباز حسن‌پور بیگلری نمایندگان قم، چناران، بجنورد، نیشابور، کرمان،‌مشهد، اسفراین، سبزوار و سیرجان در تذکری به وزیر کشور خواستار توضیح علت تعلل در معرفی هیأت مدیره جدید شرکت پدیده شاندیز و عدم اهتمام در حل مشکل سهامداران این شرکت که شائبه سیاسی‌کاری را توسط برخی مسئولان و متولیان امر ایجاد کرده شدند.

محمد سلیمانی نماینده مردم تهران به وزیر نفت لزوم ارائه برنامه برای جلوگیری از خام‌فروشی نفت و گاز و به رئیس‌جمهور لزوم کاهش هزینه‌های جاری دولت و اداره کشور با هزینه کمتر را متذکر شد.

نادر قاضی‌پور و علیرضا محجوب نمایندگان ارومیه و تهران در تذکری به رئیس‌جمهور خواستار جلوگیری از مأموریت‌های بی‌مورد خارج از کشور برای نیروهای مرکز خدمات حقوق بین‌الملل ریاست جمهوری شدند. همچنین به وزیر امور خارجه لزوم برخورد قانونی با اظهارات مداخله‌جویانه و تحریک‌کننده دو نماینده پارلمان کویت راجع به تجزیه اهواز را متذکر شدند.

سیدبهلول حسینی نماینده مردم میانه به رئیس‌جمهور و وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی لزوم برقراری یارانه نقدی برخی خانواده‌ها که به طور غیرقانونی یارانه آنها قطع شده است را متذکر شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *