يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۰
۱

بازیکنی که بهزادی دوستش داشت

دوشنبه ۵ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۵۱
کد مطلب: 469817
به گزارش جهان به نقل از بانک ورزش،  همايون بهزادي ديگر در جمع ما نيست ولي نمي‌توان او را به همين زودي فراموش كرد. كسي كه از جمله پايه‌گذاران باشگاه پرسپوليس بود و نقش انكارناپذيري در مهم‌ترين پيروزي تاريخ اين باشگاه يعني پيروزي ۶ بر صفر مقابل استقلال با هت‌تريك خود داشت، از ميان اين چند ده هزار فوتباليستي كه آمدند و رفتند،

فقط يك نفر را عاشقانه دوست داشت و موفقيت‌هايش را دنبال مي‌كرد و آن يك نفر كسي نبود جز «علي دايي». مهاجم كاملي كه هم روي هوا عالي بود و هم مي‌توانست با پا گل بزند. هنوز كسي به ركوردش نرسيده و نام دايي از كتاب ركوردهاي جهاني «گينس» حذف شدني نيست. بهزادي علاقه خاصي به بازي و البته شخصيت دايي داشت و هميشه اين موضوع را بيان مي‌كرد. در منزل مرحوم بهزادي، عكس‌ها و تنديس‌هاي زيادي ديده مي‌شود اما تنها عكس دو نفره كه روي طاقچه در كنار عكس همايون‌خان در منزلش ديده مي‌شود، ثبت تصوير او و علي دايي است. عكسي كه متعلق به سال‌ها قبل مي‌شود، زماني كه دايي آخرين سال‌هاي فوتبالش را سپري مي‌كرد و لاغرتر از امروز بود. بهزادي يكي، دو سال قبل كه براي حضور در كنفدراسيون فوتبال آسيا به عنوان يكي از نخبه‌هاي فوتبال اين قاره دعوت شده بود، با علي دايي و همسرش آذرخانم راهي اين سفر شد كه رفاقت و صميميت بين دايي و بهزادي در اين سفر افزايش يافت.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


مرگ بر آمریکا - مرگ بر اسرائیل - مرگ بر ان گلیس
Netherlands
در این صفحه که عکس شهید بزرگ باقری موچود است ،..