يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۱
۲
از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا

نحوه صعود تیم‌ ملی امید مشخص شد

دوشنبه ۲۸ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۵۱
کد مطلب: 468442
کنفدراسیون فوتبال آسیا با انتشار بیانیه ای ابهامات موجود در خصوص نحوه صعود تیم ها به مرحله حذفی مسابقات زیر ۲۳ سال فوتبال آسیا را با انتشار بیانیه ای برطرف کرد.
به گزارش جهان به نقل از مهر، با اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا، تیم های اول و دوم هر گروه به مرحله حذفی رقابتها صعود می کنند.  نحوه صعود تیم ها طبق سه عامل بررسی می شود: ۱- امتیاز ۲- تفاضل گل ۳- گل زده بیشتر.

با این حساب بازی‌های رو در رو حساب نیست و تیم هایی به مرحله حذفی صعود می کنند که در صورت مساوی بودن امتیاز، از تفاضل گل بالاتری برخوردار باشند.

برای روشن شدن این موضوع باید گفت چنانچه بازی رو در رو مبنای محاسبه قرار می گرفت، ایران تحت هر شرایط با برتری مقابل چین به مرحله بعد راه می یافت اما در شرایط فعلی، حتی با در نظر گرفتن پیروزی با حداقل گل مقابل چین، چنانچه سوریه پیروزی با تفاضل گل مقابل قطر کسب کند - البته نه آنقدر پرگل که خود قطر حدف شود - می تواند به جای ایران صعود کند. 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
بابا در هر صورت ما با برد 1-0 مي ريم بالا
يه بار ديگه بررسي كن ...جووون
عباس
Iran, Islamic Republic of
تبم ایران با هر نتیجه ای چین رو ببره قطعا صعود می کنه
چون تفاضل گلش بهتر از یکی از دو تیم سوریه و قطر هست