دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۰

تذکر ۳عضوهیات‌رئیسه‌مجلس‌به وزیرکشور

دوشنبه ۲۸ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۴۳
کد مطلب: 468431
سه عضو هیات رئیسه مجلس در تذکر مشترک به وزیر کشور، خواستار تعیین تکلیف فوری سهامداران پدیده شاندیز و سپرده‌گذاران موسسه ثامن‌الحجج(ع) شدند.
به گزارش جهان به نقل از مهر، در پایان جلسه علنی امروز مجلس تذکرات کتبی نمایندگان به رئیس‌جمهور و مسئولان اجرایی از سوی هیات رئیسه قرائت شد.

بر این اساس، مهرداد بذرپاش نماینده مردم تهران در تذکر به وزیر راه و شهرسازی خواستار توضیح علت دخالت این وزارتخانه در انتخابات نظام صنفی کاردان‌های فنی ساختمان شد.

همچنین مهرداد بذرپاش نماینده تهران و ضرغام صادقی نماینده شیراز در تذکر مشترک به وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی بر لزوم پوشش فراگیر بیمه‌ای برای بازنشستگان کشوری و لشگری و افزایش سقف تعهدات تاکید کردند.

این دو نماینده همچنین در تذکر مشترک به وزیر بهداشت، خواستار رفع نواقص طرح پزشک خانواده شدند.

صادقی و بذرپاش در تذکر دیگر به وزیر آموزش و پرورش بر لزوم نظارت بیشتر این وزارتخانه بر عملکرد صندوق ذخیره فرهنگیان تاکید کردند.

مهرداد بذرپاش نماینده تهران، محمد دهقان نماینده طرقبه و چناران و ضرغام صادقی نماینده شیراز در تذکر مشترک به وزیر کشور خواستار تعیین تکلیف فوری سهامداران پدیده شاندیز و موسسه مالی و اعتباری ثامن‌الحجج (ع) شدند.

محمدحسن آصفری نماینده مردم اراک در تذکر به وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی خواستار تعیین تکلیف مربیان فنی و حرفه‌ای کل کشور شد.

عطا الله سلطانی صبور نماینده مردم رزن در تذکر مشترک به رئیس‌جمهور و وزیر امور اقتصادی و دارایی بر لزوم تعیین تکلیف کارکنان سهام عدالت و پرداخت مطالبات ۲۵ ماهه آنها تاکید کرد.

حسین گروسی نماینده مردم شهریار نیز در تذکر به وزیر تعاون ضمن انتقاد از عدم رعایت سهم ۳ درصدی استخدام معلولان توسط دستگاه‌های اجرایی، خواستار پیگیری این موضوع شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *