چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 8 May 2024
 
۱

نتایج تاییدصلاحیت‌ها در شرق استان‌تهران

يکشنبه ۲۷ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۲۵
کد مطلب: 468261
با بررسی های انجام شده، ۱۳ نفر در حوزه انتخابیه پاکدشت، ۱۷ نفر در حوزه انتخابیه شهریار، ملارد و شهرقدس و ۱۹ نفر در حوزه انتخابیه شهرستان دماوند تأیید صلاحیت شدند.
به گزارش جهان به نقل از مهر، کار بررسی صلاحیت داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه های مختلف استان تهران توسط هیئت نظارت بر انتخابات به پایان رسید و با بررسی های انجام شده، ۱۳ نفر در حوزه انتخابیه پاکدشت، ۱۷ نفر در حوزه انتخابیه شهریار، ملارد و شهرقدس و ۱۹ نفر در حوزه انتخابیه شهرستان دماوند تأیید صلاحیت شدند.
 
در شهرستان پاکدشت از مجموع ۲۶ نفر ثبت نام کننده، ۱۳ نفر توانستند از هیئت نظارت بر انتخابات تأیید صلاحیت شوند.

رییس ستاد انتخابات شهرستان پاکدشت در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در مجموع ۲۶ نفر داوطلب نمایندگی در حوزه انتخابیه شهرستان پاکدشت، ۱۳ نفر از سوی هیئت نظارت تأیید صلاحیت شدند.
هادی تمهیدی افزود: هفت نفر در این مرحله رد صلاحیت و ۶ نفر عدم احراز صلاحیت شدند و این افراد می توانند در مهلت قانونی شکایات خود را مطرح کنند.

تأیید صلاحیت ۱۷ داوطلب در حوزه انتخابیه شهریار، ملارد و شهرقدس

در حوزه انتخابیه شهرستان های شهریار، ملارد و شهر قدس نیز صلاحیت ۱۷ داوطلب از سوی هیئت نظارت بر انتخابات مورد تأیید قرار گرفت.

فرماندار شهرستان شهریار در جمع خبرنگاران با اشاره به اعلام نتایج بررسی صلاحیت داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه شهریار، ملارد و شهرقدس اظهار داشت: ۷۷نفر برای شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی از این حوزه ثبت نام کردند.

سعید ناجی افزود: صلاحیت ۱۷ داوطلب از سوی هیئت نظارت مورد تأیید قرار گرفت که ۱۵ نفر از تأیید شدگان را مرد و دو نفر را زن تشکیل می دهند.

وی ادامه داد: افرادی که در این مرحله صلاحیتشان مورد تأیید قرار نگرفته می توانند شکایان خود را مطرح کنند.

تأیید صلاحیت ۱۹ داوطلب در حوزه انتخابیه دماوند و فیروزکوه

در حوزه انتخابیه شهرستان های دماوند و فیروزکوه نیز صلاحیت ۱۹ داوطلب مورد تأیید قرار گرفت و سایر افرادی که رد صلاحیت یا عدم احراز صلاحیت شده اند، می توانند اعتراض خود را به مراکز تعیین شده ارائه کنند.

ناصر محمودی فرد فرماندار دماوند نیز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ۶۰ نفر داوطلب نمایندگی در حوزه انتخابیه شهرستان های دماوند و فیروزکوه شدند

فرماندار دماوند افزود: ۱۹ داوطلب در بررسی هیئت نظارت بر انتخابات تأیید صلاحیت شده و ۲۶ نفر عدم احراز و ۱۵ نفر رد صلاحیت شدند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *