دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۰

این مربی حرف‌هاي زيادي براي گفتن دارد

چهارشنبه ۲۳ دی ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۳۶
کد مطلب: 467373
سرمربي تيم فوتبال اميد در نشست خبري پس از برد مقابل سوريه گفت: بازيکنان ايران در آينده حرف هاي زيادي براي گفتن دارند.
این مربی حرف‌هاي زيادي براي گفتن دارد
به گزارش جهان به نقل از خبرگزاري صدا و سيما، محمد خاکپور در نشست خبري پس از برد دو بر صفر تيمش مقابل سوريه افزود:اين بازيکنان آينده فوتبال ايران و آسيا هستند و امروز نشان دادند که در آينده حرف هاي زيادي براي گفتن دارند.

وي گفت:در نيمه نخست خوب نبوديم اگر چه موقعيت هايي داشتيم اما با استرس بازي کرديم، ولي در نيمه دوم توانستيم هم بازي بهتري انجام دهيم و هم از موقعيت هايمان استفاده و به گل برسيم.

خاکپور ادامه داد: فوتبال ۹۰ دقيقه است و بايد براي نتيجه گرفتن صبر کرد و منتظر ماند،آناليز خوبي از تيم سوريه داشتيم ،بازيکنان آنها را مي شناختيم و مي دانستيم تيم جنگنده و پرقدرتي است اگر چه شايد به لحاظ تاکتيکي خيلي شرايط مناسبي نداشته باشند اما به لحاظ فردي جنگنده و دونده هستند،مطمئن هستم تيم سوريه در دو بازي بعدي بهتر عمل مي کند.

خاکپور درمورد بازي با قطر گفت : هر بازي شرايط خاص خودش را دارد و به هر حال قطر ميزبان مسابقات است و ما بايد از هم اکنون به بازي با قطر فکر کنيم و برد مقابل سوريه براي ما ديگر تمام شده است و به اين بازي ديگر فکر نمي کنيم .

وي گفت:از فردا تمرين مي کنيم براي بردن قطر و ان شاء الله با حداکثر امتياز از گروه خود صعود مي کنيم.

خاکپور بابيان اينکه تيم سوريه جوانمردانه بازي کرد گفت:از بازي خوب و جوانمردانه سوريه تشکر مي کنم زيرا آنها ضد فوتبال بازي نکردند.

سرمربي تيم اميد در خصوص بازي خوب مطهري ،گفت:ارسلان بازيکن با کيفيت و خوبي است که به تيم انرژي مي دهد ،مطهري امروز يکي از بهترين بازيکنان ما بود و در آينده از او بيشتر خواهيم شنيد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *