سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 30 Apr 2024
 
۱
۳
فروزنده مطرح کرد :

تسلط اصلاح‌طلبان و حامیان دولت به مجلس آینده یعنی ادامه و تشدید رکود

سه شنبه ۲۲ دی ۱۳۹۴ ساعت ۲۰:۵۲
کد مطلب: 467311
سخنگوی جمعیت ایثارگران با توجه به کارنامه اصلاح‌طلبان در مجلس ششم پیش‌بینی کرد که اگر اصلاح‌طلبان و حامیان دولت در انتخابات آینده پیروز شوند، رکود ادامه پیدا می‌کند.
به گزارش جهان، لطف‌الله فروزنده سخنگوی جمعیت ایثارگران در گفت‌وگو با تسنیم، درباره تلاش‌های برخی اصلاح طلبان و رسانه‌های این جریان برای ایجاد شکاف در اتحاد اصولگرایان گفت: خوشبختانه ائتلاف بزرگ اصولگرایان شکل گرفته و با توجه به اینکه مهمترین چالش و مشکل جریان اصلاحات عدم مبانی مشترک و گستردگی طیفهای آنها است طبیعتاً اصلاح طلبان از این امر نگران هستند.
 
فروزنده در همین زمینه به همه طیف‌های اصولگرا توصیه کرد که  مواظب عملیات روانی جریان مقابل برای وحدت‌شکنی باشند.
 
وی درباره وضعیت اصلاح طلبان در انتخابات پیش رو نیز گفت: اصلاح طلبان در یک طیف وسیعی هستند که مبانی مختلفی دارند و الآن که در دولت ذی‌نفوذند فکر می‌کنند که در موضع قدرت هستند به همین جهت عمدتاً دنبال کسب قدرت‌اند که طبیعتاً به وحدت نمی‌رسند.
 
فروزنده با تأکید بر اینکه اصلاح طلبان با اهداف مختلفی دور هم جمع می‌شوند چراکه بین آنها از افراد ساختارشکن تا کسانی که نمی‌خواهند ساختارشکنی کنند اما به‌دنبال قدرت هستند وجود دارد، تصریح کرد: راهبرد برخی افراد در این جریان این است که طیف ساختارشکن را که در فتنه 88 نقش فعالی داشتند با طیف معتدل این جریان یکی کنند که البته به‌دلیل عملکرد و سوابق این طیف تندرو در این کار موفق نمی‌شوند.
 
معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی دولت دهم در ادامه این گفت‌وگو درباره رکود اقتصادی در کشور گفت: امروز کشور نیاز به مجلسی کارآمد دارد تا بتواند با کمک، نظارت و تصویب طرح‌های خوب، اقتصاد قفل‌شده دولت فعلی را که از آن با عنوان «دولت رکود» یاد می‌شود نجات دهد.
 
وی تأکید کرد: نیروهای باانگیزه، توانمند و متعهد باید بیایند و کمک کنند تا مردم حاصل عملکرد یک مجلس خوب را در وضعیت معیشت، رونق تولید و اشتغال ببینند و این جز با همکاری دولت  و مجلس صورت نمی‌گیرد.
 
فروزنده درباره برخی نگرانی‌ها از تشکیل مجلس دولت‌‌ساخته نیز گفت: اگر مجلس دولت‌ساخته تشکیل شود وضعیت رکود فعلی در کشور ادامه پیدا می‌کند. در صورتی این وضع تغییر می‌کند که یک مجلس چابک، کارآمد روی کار بیاید تا از موضع نقد دلسوزانه به دولت کمک کند که از این وضع خارج شود.
 
وی در پایان با توجه به کارنامه اصلاح طلبان در مجلس ششم پیش‌بینی کرد که اگر آنها و حامیان دولت در انتخابات آینده پیروز شوند، شرایط بد اقتصادی و رکود ادامه پیدا می‌کند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


United States
حضور اعتدال و اصلاحات یعنی شکوفایی اقتصاد مملکت
رکود بهتر از اختلاس و تورم است
مریم
Iran, Islamic Republic of
من اگر رای به دهم به اصلاح طلبان وگرنه به تمامیت خواهان رای نمی دهم