دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۰
از دیدگاه IPC

ساره جوانمردی ورزشکار تاثیرگذار پارالمپیک

شنبه ۱۹ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۱۸
کد مطلب: 466538
کمیته‌ بین‌المللی پارالمپیک (IPC) ورزشکاران تاثیرگذار رشته‌های قایقرانی و تیراندازی پاراالمپیک ۲۰۱۶ را اعلام کرد که نام ساره جوانمردی در بین این ورزشکاران بود.
به‌ گزارش ‌جهان به نقل از ایسنا‌  از سایت IPC، کمیته‌ بین المللی پارالمپیک برای آگاهی بیشتر مردم و رسانه‌ها هر روز ورزشکاران تاثیرگذار در رشته‌های ورزشی المپیکی را معرفی می‌کند.

روز جمعه نام ورزشکاران تاثیرگذار قایقرانی و تیراندازی از سوی IPC اعلام شد.

در مسابقات پارالمپیک ۲۰۱۶ که از هفتم تا هجدهم سپتامبر برگزار می‌شود، ۴۳۵۰ ورزشکار از ۱۷۰ کشور شرکت می‌کنند.

در رشته قایقرانی، از دامین سگین از فرانسه، دان فیتزگیبون و لیسل تش از استرالیا، هیکو کروگر از آلمان، کولین هریسون، جاناتان هریس و راسل بودن از استرالیا و جان رابرتسن، هنا استودل و استفان توماس از انگلیس، نام برده شد.

در رشته تیراندازی نیز نام مک کنا دال از آمریکا، کویپینگ ژانگ از چین، ژینو پارک از کره جنوبی، ژوناس ژاکو سبون از سوئد، کریستینا دیوید از مجارستان، مت اسکلهون از انگلیس، مایکل جانسون از نیوزیلند، مینا لینوئن از فنلاند، اوکلسی دنیسیوک از اوکراین، ساره جوانمردی از ایران و ورونیکا و ادوو یکوآ از اسلوکی اعلام شد.

در سایت IPC درباره ساره جوانمردی آمده است: ساوه جوانمردی از زمانی که در ۱۰ متر بادی مدال برنز کسب کرد بسیار پیشرفت کرده و در حال‌ حاضر سه رکورد جهانی دارد. او در سال ۲۰۱۴ اولین مقام جهانی خود را کسب کرد و سال بعد از آن در دو مسابقه جهانی به قهرمانی رسید.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *