يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 5 May 2024
 
۱

آغاز آموزش پذیرفته شدگان آموزش و پرورش

جمعه ۱۸ دی ۱۳۹۴ ساعت ۰۱:۰۷
کد مطلب: 466276
رئیس مرکز فناوری اطلاعات وزارت آموزش و پرورش گفت: کارهای مربوط به گزینش و مصاحبه پذیرفته شدگان آزمون استخدامی این وزارت دو هفته طول می کشد و پس از آن دوره یکساله آموزشی آنها برگزار می شود.
به گزارش جهان، محمد حسین سلیمی جهرمی در گفتگو با مهر درباره آغاز دوره های آموزشی یکساله دانشگاه فرهنگیان برای پذیرفته شدگان آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش گفت: در صورت تایید صلاحیت عمومی، انجام آزمایشات و معاینات پزشکی، تشکیل پرونده استخدامی، اسامی پذیرفته شدگان نهایی روی سایت اداره کل آموزش و پرورش استان محل خدمت تعیین شده قرار می گیرد.
 
وی افزود: مراحل مصاحبه و گزینش پذیرفته شدگان دو هفته طول می کشد و پس از آن دوره های آموزشی یکساله دانشگاه فرهنگیان آغاز می شود.
 
جهرمی تصریح کرد: پذیرفته شدگان مکلفند پس از انتشار اسامی به منظور ثبت نام و شرکت در دوره های مهارت آموزی در رشته های شغلی هنر آموز به سایت دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی مراجعه کنند و همچنین رشته های شغلی آموزگاری و دبیری نیز به سایت دانشگاه فرهنگیان باید مراجعه نمایند.
 
رئیس مرکز برنامه ریزی و نیروی انسانی و فناوری اطلاعات وزارت آموزش و پرورش درباره سهمیه های اضافی این آزمون استخدامی نیز بیان کرد: سهمیه هایی که خالی مانده است مربوط به مناطق مختلف کشور است که برای آن منطقه محفوظ می ماند.
 
اسامی پذیرفته شدگان آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش بر روی سایت سازمان سنجش قرار گرفته است و نتایج 3 هزار و 183 نفر اعلام  شد این در حالی است که از طریق آزمون باید 3 هزار و 700 جذب آموزش و پرورش می شدند اما افراد واجد شرایط با توجه به سیاست پذیرش بوم برای بوم وجود نداشت بنابراین 517 سهمیه خالی مانده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *