شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰

انهدام باند سرقت مسلحانه احشام

چهارشنبه ۱۶ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۲۲
کد مطلب: 466003
عتباتی از دستگیری اعضای باند سرقت مسلحانه احشام و اموال مردم در اردبیل خبر داد.
به گزارش جهان، «ناصر عتباتی» در گفت‌وگو با میزان با اعلام خبر انهدام باند سرقت مسلحانه احشام و اموال دامداران در اردبیل اظهار کرد: اعضای این باند با سلاح‌های جنگی نسبت به سرقت از دامداری‌ها اقدام می‌کردند.

وی افزود: این موضوع به لحاظ اهمیتی که داشت در دادسرای اردبیل و اداره آگاهی این استان مورد بررسی و رسیدگی قرار گرفت و طی عملیاتی ماموران نیروی انتظامی با اعضای این باند درگیر شدند که متاسفانه آن‌ها پس از این درگیری متواری گشتند و تحقیقات برای یافتن مخفیگاه اعضای باند با جدیت ادامه داشت.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل اضافه کرد: با تلاش‌های صورت گرفته و صدور دستورات قضایی لازم، مخفیگاه این افراد شناسایی و همه اعضای باند مذکور دستگیر شدند.

عتباتی با بیان اینکه پرونده در مرحله تحقیقات مقدماتی قرار دارد، خاطرنشان کرد: اعضای این باند با قرار بازداشت موقت در زندان بسر می‎برند و از مخفیگاه آنان مقادیر قابل توجهی اسلحه و مهمات جنگی کشف و ضبط شده است.

وی یادآور شد: دستگاه قضایی استان اردبیل با مخلان امنیت و آسایش مردم به صورت قاطع برخورد خواهد کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *