دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 6 May 2024
 
۰

جدایی قطعی شجاعی از الغرافه

چهارشنبه ۱۶ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۱۳
کد مطلب: 465996
رسانه‌های قطری جدایی مسعود شجاعی از الغرافه را نهایی دانستند و اعلام کردند که قرارداد این بازیکن با الغرافه به پایان رسیده و سران این باشگاه تمایلی برای تمدید آن ندارند.
  به گزارش جهان از ایسنا و نقل از روزنامه الرای قطر، مسعود شجاعی در فصل جاری لیگ ستارگان قطر برای الغرافه بازی می‌کند. او دومین فصل پیاپی خود را در فوتبال قطر پشت سر می‌گذارد و به نظر می‌رسد که چاره‌ای جز جدایی از الغرافه در نیم فصل دوم ندارد.
 
روزنامه الرای قطر نوشت که قرارداد مسعود شجاعی با الغرافه 6 ماه بوده است و سران این باشگاه تمایلی برای تمدید قراردادش ندارند و به احتمال خیلی زیاد از تیم جدا خواهد شد.
 
این روزنامه قطری نوشت: باشگاه الغرافه تنها دو بازیکن خارجی خود را حذف خواهد کرد. دیکو با وجود آنکه نتوانسته انتظارات را بر آورده کند در الغرافه باقی خواهد ماند، اندرسون برزیلی هم عملکرد خوبی از خود نشان داده و در الغرافه باقی خواهد ماند. بازیکن خارجی دیگر الغرافه مسعود شجاعی است که احتمال جدایی او بسیار زیاد است. این بازیکن ایرانی قراردادی 6 ماه دارد و از باشگاه الغرافه خبر می‌رسد که قرارداد او تمدید نخواهد شد.
 
الغرافه در فصل جاری لیگ ستارگان قطر عملکرد خوبی از خود نشان نداده است. این تیم ابتدا چاموسکا برزیلی را روی نیمکت خود داشت، اما به خاطر کسب نتایج ضعیف او را از کار برکنار کرد و الان هدایت این تیم را یک مربی پرتغالی برعهده دارد که برای الغرافه خوش یمن بود و در نخستین بازی خود توانست این تیم را برابر المسیمیر بحران زده پیروز از میدان خارج کند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *