يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۲
۱

جزئیات حمله به روحانی حوزه علمیه مشهد

دوشنبه ۱۴ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۲۱
کد مطلب: 465570
در آخرین روزهای پایانی هفته ای که گذشت یک روحانی و استاد حوزه علمیه مشهد که به همراه خانواده اش سعی کرد یک بانوی جوان را از چنگال اراذل و اوباش نجات دهد مورد اصابت چاقو قرار گرفت.
به گزارش جهان به نقل از مهر، یازدهم دی ماه سال جاری و مقارن ساعت ۱۱ شب حجت‌الاسلام حسین خادم الخمسه، استاد حوزه علمیه مشهد به همراه خانواده در حال عبور در حوالی میدان سپاد در مشهد بود که متوجه مزاحمت عده ای اوباش برای دختری جوان شد.

تعدادی جوان موتور سوار و یک خودروی پراید که در این صحنه سعی داشتند یک دختر جوان را به زور سوار خودرو کنند با واکنش این استاد حوزه روبرو شدند و وی سعی کرد تا برای رهایی این دختر جوان از دست مزاحمان خیابانی اقدام کند.

این روحانی بر حسب وظیفه شرعی خود در ابتدا سعی کرد تا با امر به معروف تعداد شش جوانی را که برای این دختر مزاحمت ایجاد کرده بودند ارشاد کند که ناگهان با حمله این افراد مواجه شد و ضاربان با استفاده از سلاح سرد و چاقو ضرباتی را بر پیکر این روحانی وارد کردند.

حجت‌الاسلام حسین خادم الخمسه که با تلاش خود توانست دختر جوان را از حلقه محاصره این اراذل نجات دهد اما به دلیل اصابت چاقو بر ناحیه کتف و بازو به دلیل خونریزی شدید به بیمارستان شهید کامیاب مشهد منتقل شد و تحت عمل جراحی قرار گرفت.

ضاربان شناسایی و دستگیر شدند


در همین حال معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی خراسان رضوی از شناسایی و دستگیری ضاربان روحانی آمر به معروف و ناهی منکر در مشهد خبر داد.

سرهنگ مجتبی شهسوارپور در این رابطه گفت: با وقوع این حادثه شناسایی ضاربان با تعقیب جزئیات در دستور کار کارآگاهان پلیس قرار گرفت و در کمترین زمان ممکن نسبت به شناسایی و دستگیری ضاربان اقدام شدند.

وی اظهار کرد: درهمین راستا تعداد شش مظنون در این حادثه شناسایی و پنج نفر به اتهام مشارکت در این حادثه با حکم قضایی بازداشت و پس از تشکیل پرونده برای طی مراحل قانونی به دادسرای عمومی و انقلاب مشهد تحویل شدند.

وی همچنین از توقیف یک دستگاه پراید و یک دستگاه موتورسیکلت و متعلق به متهمان این پرونده خبر داد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


نیروی انتظامی.
خجالت،
خجالت.