چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 8 May 2024
 
۰

تحول اساسی درحوزه IT تامین اجتماعی

دوشنبه ۱۴ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۰۴
کد مطلب: 465539
مدیر کل دفتر راهبری سیستم های سازمان تأمین اجتماعی گفت: در دو سال آینده حوزه IT سازمان تأمین اجتماعی متحول می شود.
به گزارش جهان به نقل از مهر، سید ابوالحسن پورحسینی از نحوه اجرای طرح پرونده الکترونیکی در شعبه تأمین اجتماعی اشکذر به عنوان شعبه پایلوت استان یزد بازدید کرد.

پورحسینی خاطرنشان کرد: در حال حاضر ۴۰ طرح IT در سازمان تأمین اجتماعی در حال مطالعه است که تعدادی در حال انجام و تعدادی دیگر در حال مطالعه برای اجرای آن در آینده است.

وی اجرای طرح خدمات غیرحضوری پرداخت حق بیمه، ارسال لیست، نام نویسی متمرکز، دریافت فیش حقوقی و حکم مستمری بگیران، کارت هوشمند دفترچه های درمانی و پرونده الکترونیکی بیمه شدگان را از جمله طرح مهم سازمان تأمین اجتماعی در حوزه IT برشمرد.

وی افزود: با اجرای این طرحها علاوه بر تکریم بیمه شدگان، در وقت و هزینه مخاطبین و شرکای سازمان که نیمی از جمعیت کشور هستند، صرفه جویی می شود.

مدیرکل تامین اجتماعی استان یزد در این بازدید اظهار امیدواری کرد با تلاش کارکنان سازمان شاهد رشد و پیشرفت برنامه های کلان و خدمت مطلوبتر به مخاطبان باشیم.

محمد صابری اظهار داشت: استان یزد به دلیل موقعیت جغرافیایی مناسب در مرکز کشور و همچنین وجود زیرساختهای لازم در حوزه فن آوری اطلاعات، بستر مناسبی برای اجرای طرحهای حوزه IT سازمان تأمین اجتماعی است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *