چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 8 May 2024
 
۱
۱
واکنش AFC به تصمیمات غیر فوتبالی عربستان چه خواهد بود؟

سعودی‌ها و ائتلاف عربی علیه فوتبال ایران

دوشنبه ۱۴ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۱۴
کد مطلب: 465466
رئیس فدراسیون فوتبال عربستان خواهان کمک دوهمتای اماراتی و قطری خود برای همکاری علیه فوتبال ایران شد.
به گزارش جهان به نقل از فارس، عناد و دشمنی سعودی‌ها به مستطیل سبز هم کشیده شده است. روز گذشته رئیس سابق باشگاه الهلال عربستان و نائب رئیس باشگاه الاهلی اظهار داشتند که برای بازی در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا به ایران نمی‌آیند.
 
در این راستا روزنامه الحیاه عربستان نوست: سه باشگاه النصر، الهلال و الاهلی عربستان نامه‌ای را به فدراسیون عربستان ارائه دادند تا از کنفدراسیون فوتبال آسیا خواستار تغییر مکان بازی‌ها به کشوری بی‌طرف شوند.
 
پس از این درخواست بی‌شرمانه باشگاه‌های سعودی، فدراسیون فوتبال عربستان هم دست‌رد به آنها نزد و حتی آنها را در این جوسازی حمایت کرد و به AFC این شکایت را ارائه داد.
 
اما این پایان کار نبود این منبع عربستانی در ادامه افزود: رئیس فدراسیون فوتبال عربستان با دوهمتای اماراتی و قطری خود تماس گرفت و خواستار تشکیل ائتلاف علیه ایران شدند تا بازی‌ها را در کشوری غیر از ایران برگزار کنند.
 
این عناد سعودی از کشورمان بسیار واضح است زیرا همه می‌دانند که چه اتفاقات بدی در ورزشگاه‌های سعودی رخ می‌دهد. در این گزارش جو بدی را علیه ورزشگاه‌های ما راه انداختند و ایرانی‌ها مردمانی خشن جلوه می‌دهد.
 
البته مسئولان سعودی در حالی به دنبال شیطنت علیه فوتبال ایران هستند که بارها این کار را انجام داده‌اند، اما AFC همواره پاسخ محکمی به این شیطنت ها داده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


56
بسم الله الرحمن الرحیم
سلام اخیرا مطلبی در فضای مجازی به دستم رسید تحت عنوان "گل به خودی ایران پس از حوادث سفارت عربستان"
درپاسخ به آن مطلبی بیان می کنم:
1- ورود به سفارت یک کشور بدون شک امریست خلاف قوانین بین الملل که کشور مانیز از این قانون مستثنی نیست که امیدوارم با پیگیری مسؤولین قضایی ابعاد پشت پرده آن به زودی آشکار گردد و نباید اقدام عده ای معدود را به انقلاب و انقلابیون ویا هرگروه دیگری نسبت داد.
2- بی تردید حفاظت از اماکن دیپلماتیک به عهده ی دولت ونیروهای انتظامی تحت امرش بوده وقصور این عوامل در بروز این اتفاق جای تأمل دارد( "امری که رییس جمهور در پیامش هیچ اشاره ای بدان ننمود "!!!) چگونه می توان دم از تدبیر زد ولی در پیش بینی این حادثه و در برخورد با این موضوع که به گفته ی خودشان حیثیت این مملکت را خدشه دار نموده اینقدر ضعیف عمل نمود ؟ خشم مردم و انزجارشان از خاندان ظالم و خبیث آل سقوط! به حق و مقدس است وتجمع اعتراض آمیزشان در برابر سفارت و کنسولگری عربستان امری طبیعی، ولی آیا نباید این حرکت توسط صاحبان امور مدیریت و کنترل می شد؟ مگر مقوله ی کشور داری غیراز این است؟
3- دلیل این که مردم منتظر اقدامات دیپلماتیک دولت نماندند ضعف آشکار دولت در برخورد با قضیه ی هتک حرمت دو نوجوان زائر بیت الله در فرودگاه عربستان، عملکرد غیر قابل قبول در مسأله ی فاجعه ی منا که اگر قاطعیت و دخالت رهبری نبود عاقبت حجاج ایرانی قطعا به گونه ای دیگر بود و ...
4- حضراتی که نگران ویزای انگلیس اند، درخواست های مکرر آقای ظریف جهت دیدار با وزیربی ارزش خارجه ی عربستان را به یاد بیاورند و همچنین کارشکنی های عربستان در سفر وزیر بهداشت ایران به آن کشور را .مگر در آن وقت کسی از دیوارهای سفارت عربستان بالارفته بود؟ از کدام اعتبار سخن می گویند؟!!
5- روحیه و غیرت انقلابی همان عاملی است که شاه را از این مملکت بیرون راند ، جاسوسخانه ی امریکا را تعطیل و دست غارتگرش را از سرمایه های این مملکت کوتاه نمود ، در برابر تصرف این کشور توسط رژیم بعث صدام به پشتوانه ی تمام کشورهای سلطه گر دنیا و ازجمله آل سعود با جانفشانی ایستاد و... ...آری انقلابی گری و غیورمردی حقیقتی است که با آن الفاظ ناروا و رکیک آلوده نخواهد شد والسلام