دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۰

بازیکن سفارشی لیگ در لیست فروش

دوشنبه ۷ دی ۱۳۹۴ ساعت ۲۳:۵۲
کد مطلب: 464246
این بازیکن متمول که در اندازه‌های لیگ یک هم نبود با رابطه توانسته بود در یکی از تیم‌های لیگ برتری حضور داشته باشد پس از اینکه یک دقیقه هم بازی نکرد در لیست خروج باشگاه قرار گرفته است .
به گزارش جهان به نقل از «نسیم»، یکی از تیم‌های لیگ برتری در این فصل بازیکن جوانی را به خدمت گرفته که درصورت عدم حمایت پدرش، جایی در این تیم ندارد. این بازیکن زیر 23 سال به واسطه پدرش، توانسته در این تیم حضور یابد.
 
این بازیکن جدید دو فصل قبل به این تیم معرفی می‌شود و سرمربی تیم‌‎های پایه این باشگاه، پس از انجام تست اعلام می‌کند که نیازی به حضور این بازیکن جوان ندارد. با عوض شدن مربی تیم‌های پایه، وی در این فصل دوباره به این باشگاه معرفی می‌شود و با حمایت‌هایی که پدرش انجام داد توانست به عنوان سهمیه زیر 23 سال به این تیم راه پیدا کند و قراردادی با این تیم امضا کند.
 
این بازیکن متمول که در اندازه های لیگ یکی هم نیست به عنوان یکی از بازیکنان اصلی بزرگسالان تیم مطرح لیگ برتری حضور یافته و حتی در جام حذفی نیز برای تیمش روی نیمکت ذخیره‌ها هم نشست.
 
سرمربی تیم این لیگ برتری که اعتقادی به بازی این بازیکن ندارد مجبور است به دلیل لطفی که پدر این بازیکن به تیمش داشته، وی را در تمرینات تیم شرکت و حتی روی نیمکت بنشاند.
 
پدر این بازیکن حتی هزینه یکی از اردوهای خارج از کشور این تیم لیگ برتری را متحمل شده تا فرزندش در این تیم حضور داشته باشد. این آقازاده به لطف پدر پولدارش یکی از بازیکنان ثابت تمرینات این تیم لیگ برتری است بدون این که در حد و اندازه‌های یک بازیکن لیگ برتری باشد. حالا شنیده شده است کادرفنی این تیم این بازیکن را در لیست خروج گذاشته است و قرار است در تعطیلات نیم‌فصل این بازیکن که حتی یک دقیقه هم بازی نکرده است در لیست خروجی باشگاه باشد.
 
یکی از معضلات همیشگی در فوتبال ایران، عدم توجه به تیم‌های پایه است و بازیکنانی بی‌کیفیت به واسطه رانت‌ها و یا حمایت‌هایی خارج از مستطیل سبز وارد تیم‌ها می‌شوند این درحالی است که بازیکنان و استعدادهای فراوانی وجود دارد که بسیار مستعدتر از این بازیکنان بی‌کیفیت هستند و فقط نیاز به کشف دارند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *