چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 8 May 2024
 
۰
هفته شانزدهم لیگ برتر ؛ دایی به فکر ماندن در اوج

دوئل جالب قلعه‌نویی و منصوریان

شنبه ۵ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۳۹
کد مطلب: 463626
روز دوم از هفته شانزدهم رقابت های لیگ برتر درشرایطی یکشنبه سپری می شود که در دو دیدار تهران سه استقلالی برای رسیدن به سه امتیاز تلاش می‌کنند. دایی هم در اهواز به دنبال یک پیروزی دیگر است.
 به گزارش جهان به نقل از مهر، نیم فصل دوم پانزدهمین دوره رقابت های لیگ برتر از عصر امروز شنبه با برگزاری چهار دیدار آغاز خواهد شد که بازی استقلال خوزستان و سپاهان می تواند یکی از حساس ترین دیدارهای روز نخست این هفته باشد. پرسپولیس هم در صورت برتری در زمین پدیده می تواند شرایط خود را در جمع تیم های بالانشین بهتر کند.
 
اما در روز دوم این مسابقات که عصر یکشنبه برگزار خواهد شد چهار تیم برای رسیدن به سه امتیاز تلاش می کنند. جذابترین جدال روز دوم به رویارویی امیر قلعه نویی و علیرضا منصوریان مربوط می شود که بیخ گوش پرویز مظلومی با یکدیگر رقابت خواهند کرد.
 
تراکتورسازی که با حضور امیر قلعه نویی هم نتوانسته حاشیه هایش را فراموش کند باید در ورزشگاه تختی تهران به مصاف نفت برود. تیم علیرضا منصوریان طی هفته های اخیر نتایج قابل قبولی کسب کرده و خود را به میانه های جدول رسانده است.
 
این بازی در شرایطی برگزار خواهد شد که استقلال هم ساعتی بعد در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف سیاه جامگان خواهد رفت. این تیم البته در شرایطی به مصاف تیم مشهدی می رود که از نتیجه دیدار استقلال خوزستان و سپاهان آگاهی دارد.
 
در یکی از دیدارهای دیگر روز یکشنبه صبای قم در اهواز مهمان استقلال این شهر خواهد بود. اهوازی ها که قعرنشین لیگ برتر هستند سرمربی خود را کنار گذاشته اند و به دنبال یک سرمربی جدید هستند تا شاید از وضعیت فعلی نجات پیدا کنند.
 
گسترش فولاد تبریز نیز در ورزشگاه خانگی از سایپا پذیرایی خواهد کرد. بعید به نظر می رسد فراز کمالوند و تیمش اجازه دهند نارنجی پوشان تهرانی با پیروزی تبریز را ترک کنند. با این حال سایپا هم با وجود نوساناتی که داشته حریف دست و پا بسته ای برای گسترش نخواهد بود.
 
برنامه کامل هفته شانزدهم لیگ برتر به شرح زیر است:
 
شنبه ۵ دی ۹۴
* پدیده خراسان - پرسپولیس، ساعت ۱۴:۳۰، ورزشگاه ثامن مشهد
* استقلال خوزستان - سپاهان، ساعت ۱۵، ورزشگاه غدیر اهواز
* ذوب‌آهن - ملوان، ساعت ۱۵، ورزشگاه فولادشهر اصفهان
* راه‌آهن - فولادخوزستان، ساعت ۱۵، ورزشگاه شهدای شهر قدس
 
یکشنبه ۶ دی ۹۴
* گسترش - سایپا، ساعت: ۱۴:۳۰ ورزشگاه اختصاصی گسترش
* استقلال اهواز - صبای قم - ساعت ۱۵ ، ورزشگاه تختی
* نفت تهران - تراکتورسازی - ساعت ۱۵ ، ورزشگاه تختی
* استقلال تهران - سیاه جامگان - ساعت ۱۶:۲۵ ورزشگاه آزادی
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *