سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 30 Apr 2024
 
۱
۹

تهدیدفردوسی پور توسط روزنامه صداوسیما

پنجشنبه ۳ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۱۰
کد مطلب: 463376
اما دیگر شبکه‌های تلویزیونی گاه تخلفات مجریان خود را برنتابیده و حتی تا پای اخراج آنها رفته‌اند.
 به گزارش جهان، روزنامه جام جم ارگان مکتوب صداوسیما نوشت:هماهنگی با مسئولان و مدیران گروه یک شبکه برای انجام یک مصاحبه اختصاصی از اصول ابتدایی و بدیهی برنامه‌سازی در تمام تلویزیون‌های دنیاست.
 
صداوسیمای جمهوری اسلامی اما در برابر این کم‌کاری و تخلف رخ‌داده در برنامه نود، فقط جلوی پخش مصاحبه را گرفت و بقیه برنامه به روال هر هفته پخش شد و روی آنتن رفت. اما دیگر شبکه‌های تلویزیونی گاه تخلفات مجریان خود را برنتابیده و حتی تا پای اخراج آنها رفته‌اند.
 
در سال جاری میلادی شبکه بی.‌بی.‌سی همکاری چندین و چند ساله خود را با جرمی کلارکسون مجری نام‌آشنای برنامه تخت‌گاز این شبکه به‌دلیل درگیری با تهیه‌کننده برنامه ابتدا به‌طور موقت به حال تعلیق درآورد و بعد اخراج کرد.
 
برنامه تخت گاز از سال 2002 با اجرای جرمی کلارکسون، ریچارد همون و جیمز می‌پخش و تخمین زده می‌شد هر هفته نزدیک به 350 میلیون نفر در 170 کشور بیننده دارد.
 
شبکه سی.‌ان‌.ان نیز جیم نانسی مجری خود را که در جریان دعوای توئیتری به‌شدت از حامیان اسرائیل انتقاد کرده بود، پس از 34 سال کار از این شبکه آمریکایی اخراج کرد.
 
سی.ان.ان در گذشته نیز فرید زکریا را به دلیل سرقت ادبی در نگارش روایتی، از مسئولیتش در این شبکه به حالت تعلیق درآورده بود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
اختلاف تهيه كننده و مجري چه دخلي به سازمان و مجري و تهيه كننده داره ...
فردوسی پورو قبل اینکه اینقدر گنده بشه و ملت فکر کنن صاحال تلویزیونه باید مینداختن بیرون
سرور
تهدید نبوده واقعیت است.
برنامه نود فقط در راستای تخریب فوتبال و تشدید لمپنیسم در ورزش پیش رفته است.چرا باید پول من یکی را بدهند امثال فردوسی پور حرام شود.
به فردوسی پور می گوئیم ظریف محبوب همه نیست
بابا این مردک..ی را بفرستید در آبدار.. حاج آقا چای دم ک...
محبوبیت نود به خاطر محبوبیت فوتباله واین آقا نباید از این محبوبیت برای تبلیغ یه جریان خاص سواستفاده کنه...البته اصل مشکل غرب زدگی که هنوز از جامعه ایران نرفته.
Iran, Islamic Republic of
...انصاف داشته باشید
یکی نیست به فردوسی پور بگه تو با وزیر ورزش تا حالا مصاحبه پخش کردی که حالا رفتی سراغ ظریف
طالقانی
United States
این بچه را انقدر بزرگ کرده اید که دیگر خوتان هم نمی توانید مهارش کنید جریان با همه ...