سه شنبه ۲۲ خرداد ۱۴۰۳ - 11 Jun 2024
 
۰

سفر 2 ملی پوش بدون اطلاع فدراسیون!

پنجشنبه ۳ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۴۱
کد مطلب: 463362
دو نفر از اعضای تیم ملی بوکس کشورمان برای حضور در اردوی مشترک بدون کسب مجوز از سوی مسئولان فدراسیون راهی چین شده‌اند.
 به گزارش جهان به نقل از فارس، تیم ملی بوکس ایران در حالی این روزها تمرینات خود را پیگیری می‌کند که قرار است برای کسب سهمیه المپیک 2016 برزیل در مسابقات چین و آذربایجان شرکت کند. این دو رویداد آخرین فرصتی است که ملی پوشان می‌توانند شانس خود را برای رسیدن به ریودوژانیرو امتحان کنند.
 
سجاد محرابی و فروتن گل آرا نمایندگان وزن 60 و 75 کیلوگرم 2 بوکسوری هستند که شانس حضور در المپیک برزیل را دارند، اما گویا طی چند روز گذشته بدون کسب مجوز از سوی مسئولان فدراسیون راهی کشور چین شده‌اند تا در اردوی مشترک با چینی ها شرکت کنند.
 
هر چند که مسئولان فدراسیون مدعی شده‌اند که اعزام آنها بدون کسب مجوز از فدراسیون بوده است، اما احتمالا برای حضور این دو ملی پوش در اردوی چینی‌ها دعوت نامه‌ای از سوی فدراسیون کشور میزبان به ایران ارسال شده است که حالا این دو بوکسور در اردوی مشترک حضور پیدا کرده‌اند.
 
تیم ملی تا به امروز تنها یک سهمیه حضور در المپیک برزیل را کسب کرده است. احسان روزبهانی تنها نماینده کشورمان است که در وزن 81 کیلوگرم با حضور در مسابقات لیگ حرفه‌ای سهمیه حضور در المپیک را کسب کرده است. طبق صحبت‌های مسئولان فدراسیون بوکس توانایی کسب سه تا چهار سهمیه دیگر را دارد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *