دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۶
۷
ذوق‌زدگان برجامی چه گفتند!

بالاخره صدای بانیان داخلی برجام هم علیه تحریم جدید آمریکا درآمد+جدول

پنجشنبه ۳ دی ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۱۶
کد مطلب: 463282
مهمترین حامیان برجام در کشور قطعا افرادی جز اعضای ارشد دولت حسن روحانی بویژه سخنگو، وزیر امور خارجه و معاونین وی نبوده‌اند، آنها واکنش‌های قابل توجهی به این تحریم روادیدی آمریکا نشان داده‌اند
بالاخره صدای بانیان داخلی برجام هم علیه تحریم جدید آمریکا درآمد+جدول
گروه سیاست جهان نيوز: مجلس نمایندگان آمریکا هفته گذشته طرحی را به تصویب رساند که برای شهروندانی از کشورهای برخوردار از برنامه «معافیت از روادید» که به چهار کشور ایران، سوریه، عراق و سودان سفر کنند، محدودیت‌های تازه‌ای وضع می‌کند.

مهمترین حامیان برجام در کشور قطعا افرادی جز اعضای ارشد دولت حسن روحانی بویژه سخنگو، وزیر امور خارجه و معاونین وی نبوده‌اند، آنها واکنش‌های قابل توجهی به این تحریم روادیدی آمریکا نشان داده‌اند. نسیم به صورت دسته بندی شده این مواضع را به منظور فهم بهتر و سریعتر مخاطبین ارائه می کند.



منبع: نسیم
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


خب این چه ربطی به صداشون داره
بابا یه اظهار نظری کردن رفته....
Iran, Islamic Republic of
مثلی بود در مورد عاقبت نقد و نسیه فروشی و امید به کدخدا مثل امید به عاقبت نسیه فروشی
و...روحانی مچکریم!
کم کم بقیه هم دارن به جرگه ی بیسوادان و دلواپسان میپیوندن.
مهدی
Romania
سلام
در خصوص نحوه برخورد دولت یازدهم با آمریکا و تحریم هایی که بعد از برجام گذاشته میشود داستان زیر را حضورتان ارسال میکنم : نقل است که روزی طلا فروشی مشاهده میکند که یک نفر نقابدار چند روز مراقب رفت آمدهای او به مغازه میباشد کمی با خود فکر کرد و گفت بگذار ببینم منظورش چیست ، بعد از چند روز نقابدار وارد مغازه میشود و درب را میبندد مغازه دار میگوید بگذار ببینم منظورش چیه ، نقابدار اسلحه میکشه و داد میزنه که بی حرکت طلا فروش باز هم میگوید بگذار ببینم منظورش چیه ، نقابدار شیشه ویترین رو میشکنه و همچنان عربده میکشه طلافروش باز هم میگه بگذار ببینم منظورش چیه ، نقابدار یک گونی بزرگ به طلا فروش میدهد و میگوید تمام طلاها را داخل گونی بریز طلا فروش در حالی که طلاها را داخل گونی میریخت میگفت بگذار ببینم منظورش چیه پس از اینکه نقابدار تمام پول و طلاهای مرد طلافروش را برداشت رفت طلافروش به خودش گفت هرچه فکر میکنم باز هم نفهمیدم که منظورش چی بود !!
خیلی با حال بود
برای بنده جای سوال است؛دولت یازدهم چرااین همه دل به کشورهای غربی سپرده مگردرطول تاریخ چندصدساله چه خیری ازاین کشورها نصیب ما شده