يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۱

مهلت ثبت نام مجلس‌خبرگان تمدید شد

چهارشنبه ۲ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۱۱
کد مطلب: 463205
رئیس ستاد انتخابات کشور با اعلام آخرین امار ثبت نام کنندگان انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری گفت: مهلت ثبت نام در استانها تا ساعت ۱۸ و در تهران تاپایان روز تمدید شد.
به گزارش جهان به نقل از مهر، محمدحسین مقیمی رئیس ستاد انتخابات کشور عصر امروز در جمع خبرنگاران آخرین آمار ثبت‌نام کنندگان در انتخابات خبرگان و مجلس شورای اسلامی را اعلام کرد.
 
رئیس ستاد انتخابات کشور گفت: تا ساعت ۱۵:۴۲ امروز ۷۳۱ نفر در اتخابات خبرگان ثبت‌نام کرده‌اند که از این تعداد ۱۴ نفر خانم و ۷۱۹ نفر آقا هستند.
 
مقیمی با اشاره به انتخابات مجلس نیز گفت: تا ساعت ۱۵:۴۲ نیز ۵ هزار و ۵۷۴ نفر در انتخابات مجلس ثبت‌نام کرده‌اند که از این تعداد ۴۷۵ نفر خانم هستند.
 
وی با اشاره به آمار ثبت‌نام‌کنندگان امروز گفت: در پنجمین روز ثبت‌نام انتخابات مجلس شورای اسلامی هزار و ۴۱۷ داوطلب ثبت‌نام کردند و در آخرین روز انتخابات خبرگان رهبری نیز تا همین لحظه ۲۳۲ نفر ثبت‌نام کرده‌اند.
 
رئیس ستاد انتخابات کشور در خصوص تمدید مهلت ثبت‌نام خبرگان رهبری نیز تصریح کرد: در فرمانداری‌های مراکز استانها تا ساعت ۱۸ و در تهران تا پایان روز کاندیداها می‌توانند برای ثبت‌نام مراجعه کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *