پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 9 May 2024
 
۰

برتری پرسپولیس مقابل راه آهن در نیمه اول

جمعه ۲۷ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۲۱
کد مطلب: 462028
دیدار تیم‌های راه آهن و پرسپولیس در نیمه نخست با برتری 2 بر صفر پرسپولیس به پایان رسید.
به گزارش جهان به نقل از ایسنا، در ادامه هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال ایران راه آهن تهران از ساعت 14:30 در ورزشگاه شهدای شهر قدس میزبان پرسپولیس تهران بود که این دیدار در پایان نیمه نخست با برتری 2 بر صفر پرسپولیس به اتمام رسید.
 
مهدی طارمی در این دیدار در دقایق 25 و 42 گلزنی کرد.
 
در آغاز بازی شاگردان برانکو ایوانکوویچ تسلط کامل روی بازی داشتند و سعی داشتند با طراحی حملاتی دروازه راه آهن را باز کنند.
 
دقایق حساس نیمه نخست
 
دقیقه 18: احمد نوراللهی در درون محوطه جریمه راه آهن صاحب توپ شد اما ضربه او با دخالت مدافعان راه آهن به کرنر رفت.
 
دقیقه 22: نوراللهی از سمت راست حرکت خوبی را آغاز کرد و با ارسال توپ درون محوطه جریمه طارمی را در فرصت گلزنی قرار داد اما مهاجم پرسپولیس نتوانست از این فرصت به خوبی استفاده کند.
 
دقیقه 25: اشتباه مدافعان راه آهن باعث شد مهدی طارمی درون محوطه جریمه راه آهن صاحب توپ شود و با تک به تک شدن با ایگور ننزیچ فرصت خوبی برای بازی کردن دروازه راه آهن به دست آورد. او در ادامه با یک شوت زیبا دروازه راه آهن را باز کرد.
 
دقیقه 42: حرکت خوب یاران پرسپولیس درون محوطه جریمه راه آهن یک فرصت خوب گلزنی برای این تیم به وجود آمد. پاسکاری خوب یاران برانکو درون محوطه جریمه راه آهن باعث شد روی خط 6 قدم مهدی طارمی صاحب توپ شود و دومین گل را به ثمر برساند.
 
ترکیب پرسپولیس: سوشا مکانی، امید عالیشاه، محسن بنگر، احمد نوراللهی، مهدی طارمی، فرشاد احمدزاده، کمال الدین کامیابی نیا، محمد انصاری لوکا ماریچ، رامین رضاییان، محسن مسلمان.
 
سرمربی: برانکو ایووانکویچ
 
ترکیب راه آهن: ایگور ننزیچ، میلاد ابطحی، ابراهیم کریمی، سید احمد مهدی زاده، بهادر عبدی، حمیدرضا دیوسالار، فرشاد فرجی، مهرداد محمدی، میلاد محمدی، حسین خیری، سباستین استراندوال
 
سرمربی: مهدی تارتار
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *