سه شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 7 May 2024
 
۰
رئال، پی‌اس‌جی، اتلتیکو یا بایرن ؟

مقصد بعدی مورینیو کدام تیم است ؟

جمعه ۲۷ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۳۹
کد مطلب: 461979
از چهار تیم بزرگ تیم اروپا به عنوان مقصد آتی ژوزه مورینیو سرمربی سابق چلسی صحبت به میان آمده است که شانس رئال مادرید بیشتر از گزینه‌های دیگر است.
 به گزارش جهان به نقل از ایسنا، بعد از آنکه ژوزه مورینیو از چلسی کنار رفت، زمزمه انتخاب تیم آینده او شنیده می‌شود. هنوز معلوم نیست که مورینیو تیم بعدی خود را در ژانویه اعلام کند یا اینکه شش ماه صبر کند و بعد از یک استراحت تیم بعدی خود را برگزیند که به نظر گزینه 2 در مورد مورینیو صادق باشد.
 
رسانه‌های گروهی انگلیس پس از برکناری مورینیو از چهار تیم رئال مادرید، بایرن‌مونیخ، پاری‌سن‌ژرمن و اتلتیکومادرید به عنوان مقصد بعدی آقای خاص یاد کرده‌اند.
 
عملکرد ضعیف رافا بنیتس باعث شده که زمزمه بازگشت مورینیو به تیم مادریدی شنیده شود. امروز کالدرون رییس سابق رئال نیز تایید کرد که مورینیو به مادرید بازخواهد گشت و جانشین بنیتس خواهد شد که نتایج ضعیفی در رئال مادرید داشته است و تنها در لیگ قهرمانان می‌تواند عرض اندام کند.
 
یکی دیگر از تیم‌ها اتلتیکومادید است که سیموئنه با آن نتایج خوبی کسب کرده ولی با توجه به اینکه قرارداد سیمئونه با اتلتیکو به پایان می‌رسد از مورینیو به عنوان جانشین "چولو" یاد می‌شود.
 
یکی دیگر از تیم‌هایی است که خیلی زود توانسته خودش را در میان مدعیان جای دهد و با خرید بازیکنان بزرگ به عنوان مدعی نشان دهدپاری‌سن‌ژرمن است. پاریسی‌ها می‌توانند با آوردن مورینیو به قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا فکر کنند.
 
بعد از اینکه پپ گواردیولا اعلام کرد در تابستان بایرن را ترک خواهد کرد، صحبت‌های زیادی درباره جانشینی گواردیولا مطرح شده که البته این گزینه بعید به نظر می‌رسد چراکه فلسفه بازی بایرن با مورینیو متفاوت است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *