دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۰

وزیر دفاع فرانسه به مسکو می‌رود

پنجشنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۲۲:۳۲
کد مطلب: 461920
وزیر دفاع فرانسه روزهای یکشنبه و دوشنبه هفته ‌آتی برای هماهنگی در مبارزه با گروه تروریستی داعش به مسکو سفر خواهد کرد.
به گزارش جهان، تسنیم به نقل از خبرگزاری فرانسه خبرداد: "جان لودریان"  وزیر دفاع فرانسه روزهای یکشنبه و دوشنبه به مسکو سفر خواهد کرد تا درباره هماهنگی در مبارزه با گروه داعش در سوریه گفت‌وگو کند.
 
سخنگوی وزارت دفاع فرانسه در کنفرانس خبری هفتگی خود گفت که لودریان در روزهای 20 و 21 دسامبر به روسیه خواهد رفت تا در این کشور درباره راه‌های هماهنگی در مبارزه با داعش صحبت کند.
 
این در حالی است که وزارت دفاع فرانسه روز سه‌شنبه اعلام کرد که نیروی هوایی این کشور برای نخستین بار اهدافی از داعش در عراق را با موشک‌های کروز هدف قرار داده است.
 
این وزارت خانه افزود که 10 جنگنده رافائل و میراژ 2000 از امارات و اردن برای انجام حملات برخواسته و این جنگنده‌ها با بمب و موشک‌های کروز مجهز شده‌ بودند.
 
وزارت دفاع فرانسه هیچ اشاره‌ای به مناطقی که در عراق مورد هدف قرار گرفته نکرده است.
 
پیشتر نیز ناو هواپیمابر شارل‌دو‌گل نیروی دریایی فرانسه که برای کمک به عملیات نظامی ضدداعش در سوریه به سوی آب‌های ساحلی این کشور گسیل شده بود عملیات خود را آغاز کرده بود.
 
پس از حملات تروریستی شش‌گانه داعش در پاریس که به جان باختن 132 تن و مجروح شدن حدود 350 تن دیگر منجر شد، فرانسه به‌طور خاص شدت حملات خود علیه داعش را افزایش داده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *