يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۰

انجام همه پروازهای مهرآباد در آبان‌ماه امسال با تأخیر!

ایران‌ایر رکورد تأخیرات را شکست
پنجشنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۲۶
کد مطلب: 461848
در آبان‌ماه امسال ایران‌ایر ۶۴۳ پرواز در مهرآباد انجام داد که از این میزان ۲۲۳ پرواز به موقع و ۴۲۰ پرواز با تأخیر انجام شد؛ سهم پروازهای تأخیردار این ایرلاین نسبت به کل پروازهای تأخیردار مهرآباد در ماه مذکور ۲۶ درصد است.
انجام همه پروازهای مهرآباد در آبان‌ماه امسال با تأخیر!
به گزارش جهان به نقل از فارس، بررسی آمار تأخیرات پروازهای داخلی فرودگاه مهرآباد در آبان‌ماه ۹۴ نشان می‌دهد که شرکت هواپیمایی ایران‌ایر در ماه مذکور بیشترین تعداد تأخیرات را داشته است و پس از آن شرکت‌های هواپیمایی آسمان و زاگرس در رتبه‌های بعدی قرار دارند.

در آبان‌ماه امسال شرکت‌ هواپیمایی پویاایر ۲۸ پرواز در مهرآباد انجام داد که از این تعداد ۲۵ پرواز به موقع و ۳ پرواز با تأخیر انجام شد؛ سهم پروازهای این ایرلاین نسبت به کل پروازها یک درصد بود.

از ۱۲۶ پروازی که شرکت هواپیمایی معراج در آبان‌ماه امسال در مهرآباد انجام داد ۹۰ پرواز به موقع و ۳۶ پرواز با تأخیر انجام شد؛ سهم پروازهای این ایرلاین نسبت به کل پروازها در ماه مذکور ۳ درصد است.

در آبان‌ماه امسال شرکت هواپیمایی نفت ۱۶۰ پرواز در مهرآباد انجام داد که از این تعداد ۹۴ پرواز به موقع و ۶۶ پرواز با تأخیر انجام شد؛ سهم این ایرلاین در کل پروازهای آبان‌ماه مهرآباد ۴ درصد و در کل پروازهای تأخیردار ماه مذکور نیز ۴ درصد است.

شرکت هواپیمایی کاسپین آبان‌ماه امسال ۲۹۸ پرواز در مهرآباد انجام داد که از این میزان ۲۰۸ پرواز بدون تأخیر و ۹۰ پرواز با تأخیر انجام شد؛ سهم پروازهای این شرکت نسبت به کل پروازهای تأخیردار مهرآباد در ماه مذکور ۶ درصد است.

شرکت هواپیمایی کیش، آبان‌ماه امسال ۲۸۸ پرواز در مهرآباد انجام داد که از این میزان ۲۱۷ پرواز به موقع و ۷۱ پرواز با تأخیر انجام شد؛ سهم پروازهای تأخیردار این ایرلاین در کل پروازهای تأخیردار مهرآباد در ماه مذکور ۴ درصد است.

آبان‌ماه امسال شرکت هواپیمایی تابان ۱۷۵ پرواز در مهرآباد انجام داد که از این میزان ۱۰۰ پرواز به موقع و ۷۵ پرواز با تأخیر انجام شد؛ سهم پروازهای تأخیردار این شرکت در کل پروازهای تأخیردار مهرآباد در ماه مذکور ۵ درصد است.

شرکت هواپیمایی ایرتور آبان‌ماه امسال ۲۲۶ پرواز از مهرآباد انجام داد که از این میزان ۱۳۷ پرواز به موقع و ۸۹ پرواز با تأخیر انجام شد؛ سهم پروازهای تأخیردار این شرکت نسبت به کل پروازهای تأخیردار مهرآباد در ماه مذکور ۵ درصد است.

شرکت هواپیمایی قشم آبان‌ماه امسال ۴۱۰ پرواز از مهرآباد انجام داد که از این میزان ۳۱۲ پرواز به موقع و ۹۸ پرواز با تأخیر انجام شد؛ سهم پروازهای تأخیردار این ایرلاین نسبت به کل پروازهای تأخیردار مهرآباد در ماه مذکور ۶ درصد است.

شرکت هواپیمایی ماهان آبان‌ماه امسال ۵۲۷ پرواز در مهرآباد انجام داد که از این میزان ۴۰۳ پرواز به موقع و ۱۲۴ پرواز با تأخیر انجام شد؛ سهم کل پروازهای تأخیردار این ایرلاین نسبت به کل پروازهای تأخیردار مهرآباد در ماه مذکور ۸ درصد است.

در ماه مذکور شرکت هواپیمایی آتا ۴۶۳ پرواز در مهرآباد انجام داد که از این میزان ۲۹۴ پرواز به موقع و ۱۶۹ پرواز با تأخیر انجام شد؛ سهم پروازهای تأخیردار این ایرلاین نسبت به کل پروازهای تأخیردار مهرآباد در ماه مذکور ۱۰ درصد است.

در آبان‌ماه امسال شرکت هواپیمایی زاگرس ۴۵۹ پرواز در مهرآباد انجام داد که از این میزان ۲۷۷ پرواز به موقع و ۱۸۲ پرواز با تأخیر انجام شد؛ سهم پروازهای تأخیردار این ایرلاین نسبت به کل پروازهای تأخیردار مهرآباد در آبان‌ماه ۱۱ درصد است.

از ۵۶۹ پروازی که شرکت هواپیمایی آسمان آبان‌ماه امسال در مهرآباد انجام داد ۳۵۶ پرواز به موقع و ۲۱۳ پرواز با تأخیر انجام شد؛ سهم پروازهای تأخیردار این ایرلاین نسبت به کل پروازهای تأخیردار مهرآباد در آبان‌ماه ۱۳ درصد است.

شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی (هما) آبان‌ماه امسال ۶۴۳ پرواز در مهرآباد انجام داد که از این میزان ۲۲۳ پرواز به موقع و ۴۲۰ پرواز با تأخیر انجام شد؛ سهم پروازهای تأخیردار این ایرلاین نسبت به کل پروازهای تأخیردار مهرآباد در ماه مذکور ۲۶ درصد است.

بنابراین گزارش آمار مذکور شامل همه عوامل منشأ تأخیر نظیر تغییرات جوی، عملیات فنی، تسهیلاتی و غیره است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *