پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 9 May 2024
 
۰
همزمان با پیشروی گسترده ارتش سوریه صورت گرفت؛

سه گروه تروریستی در سوریه ائتلاف کردند

چهارشنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۰۲:۳۱
کد مطلب: 461558
همراه با پیشروی نیروهای ارتش سوریه و حزب‌الله لبنان در منطقه «غوطه شرقی» تروریست‌های «جبهة النصره»، «جیش الاسلام» و «احرارالشام» و چند گروه تروریستی دیگر اتاق عملیات مشترک تشکیل دادند.
به گزارش جهان به نقل از فارس، همراه با پیشروی گسترده ارتش سوریه و حزب الله لبنان در منطقه «مرج السلطان» و تسلط کامل بر فرودگاه این منطقه، گروههای تروریستی حاضر در این منطقه از جمله «جبهة النصره»، «جیش الاسلام»، «احرار الشام»، «الاتحاد الاسلامی لاجناد الشام» و «فیلق الرحمن» اتاق عملیات مشترک تشکیل دادند.
 
ارتش سوریه امروز سه‌شنبه با کمک نیروهای دفاع ملی در ادامه پیشروی در غوطه شرقی دمشق، صبح امروز (سه شنبه) موفق شد شهرک مرج السلطان را به طور کامل پاکسازی کند و پس از آن نیروهای متخصص خنثی‌کننده بمب و مین به پاکسازی مناطق مختلف شهرکپرداختند.
 
شب گذشته نیز نیروهای سوری موفق شده بودند فرودگاه مرج السلطان رو بطور کامل پاکسازی و به سمت شهرک پیشروی کنند و در ساعات اولیه موفق شدند بخش‌هایی از شمال شهرک را از وجود عناصر تروریستی پاکسازی کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *