يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۰
۲

تشیع پیکر شهیدسردار حاج‌ سعیدترقی

شنبه ۲۱ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۲۰:۵۲
کد مطلب: 460863
پیکر مطهر جانباز شهید سردار حاج‌سعید ترقی بر دوش مردم ولایت‌مدار نیشابور تشییع شد.
به گزارش جهان از فارس، امروز مردم شهیدپرور و ولایت‌مدار نیشابور با چشمانی گریان پیکر حاج سعید ترقی جانباز 70 درصد دوران دفاع مقدس که پس از تحمل سال‌ها رنج ویلچرنشینی به خیل همرزمان شهیدش پیوست را از مسجد جامع تا آرامگاه ابدیش مزار بی بی شطیطعه تشییع کردند.
 
در این مراسم، ائمه جمعه و جماعات، فرماندهان نظامی و انتظامی برای شرکت در مراسم تشییع پیکر جانباز شهید سردار حاج سعید ترقی حاضر شده بودند که با مارش عزای رزم‌نوازان تیپ 21 امام رضا (ع) این شهر، مردم شهیدپرور نیشابور به استقبال این سردار رشید اسلام رفتند.
 
پیکر مطهر این شهید به ایوان مسجد جامع نیشابور انتقال یافت و پس از مداحی ذاکران اهل بیت حاج عباس عراقی، احمد ابرشهر در سوگ این عزیز از دست رفته، آن گاه حجت‌الاسلام غلامرضا شرعی نماز میت را بر این پیکر مطهر اقامه کرد و پس از آن پیکر جانباز شهید سردار حاج سعید ترقی بر روی دستان مردم شهید پرور نیشابور تشییع شد.
 
مرحوم ترقی در سال 65 در منطقه عملیاتی حاج عمران به فیض جانبازی نایل آمد و در سال‌های پس از جنگ خدمات فرهنگی بسیاری را در شهرستان نیشابور انجام داد.
 
وی همچنین بردار حمیدرضا ترقی عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی بود که روز گذشته این جانباز والامقام بر اثر ایست قلبی به فیض رفیع شهادت نائل آمد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


رضا
روحش شاد-
یادش بخیر خاطره جاودانه ها
یادش بخیر دجله ودشت وکرانه ها
یادش بخیر یکدلی دلشکستگان
هنگامه شهادت آن بی نشانه ها
یادش بخیر زمزمه راهیان عشق
وقت جدائی از زن وفرزند وخانه ها
یادش بخیر در شب حمله به سوز وناز
از همدگر جدا شدن نازدانه ها
علیرضا
Iran, Islamic Republic of
شادی روح همه شهدای اسلام
علی الخصوص شهدای جنگ تحمیلی و شهید ترقی عزیز یک حمد و 8 صلوات