يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۰
۴

برای بلیط گران به کجا شکایت کنیم؟

پنجشنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۴۰
کد مطلب: 460584
مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری نوشت: مراجعه به سایت های شرکت های هواپیمایی موید تغییر نیافتن نرخ بلیت هواپیماست و رخ های گذشته همچنان در دستور کار شرکت های هواپیمایی قرار دارد.
به گزارش جهان، رضا جعفرزاده گفت: فروش بلیت بیرون از نرخ های ارائه شده در شرکت های هواپیمایی تخلف محسوب می شود و قابل پیگیری است.

جعفرزاده با تاکید بر اینکه سازمان هواپیمایی کشوری همواره با تخلف دفاتر خدمات مسافرت هوایی برخورد کرده است، گفت: در چند ماه گذشته براساس آمار ارائه شده از طرف دفتر نظارت بر شرکت های هواپیمایی، سازمان هواپیمایی نزدیک ۱۰مورد تخلف گرانفروشی منجر به تعلیق و یکصد تخلف گرانفروشی منجر به اخطار داشته است.

وی افزود: برغم اعلام دستورالعمل آزادسازی نرخ بلیت هواپیما به شرکت های هواپیمایی، شرکت های هواپیمایی برای ارائه نرخ های جدید هنوز به جمع بندی کامل نرسیده و تاکنون تغییر نرخ ها را اعلام نکرده اند و همچنان با نرخ های گذشته پرواز می کنند.

متقاضیان بلیت هواپیما در صورت مراجعه به مراکز فروش بلیت چنانچه با موارد تخلف خارج از نرخ ارائه شده از طرف شرکت های هواپیمایی مواجه شدند می توانند با شماره تلفن های ۶۱۰۲۲۳۵۵- ۶۱۰۲۲۰۱۵، تلفکس ۶۶۰۴۸۰۰۷، پست الکترونیکیwww.shekayat@cao.ir و صندوق پستی ۱۷۹۸-۱۳۴۴۵ دفترارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات سازمان هواپیمایی کشوری تماس بگیرند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Romania
چرا همیشه باید شکایت بشه چرا دولت وظایف ذاتی خودش را انجام نمی دهد؟
پیاده
اینا جنگ زرگری هست بابا مردم. چی فرض کردین چرا واسه بلیط قطار آژانسها نمی تونن گرانفروشی کنن چون قیمت از طریق سایت مرکز ثبت میشه و قابل دست بردن نیست ،خود سازمان هواپیمایی می خواد که هر قیمتی خواست بفروشه وگرنه وقتی قیمت از طریق سرور مرکز ثبت سامانه فروش بشه آژانسها تنها وظیفه کاربر سیستم برای پرینت بلیط بعهده خواهند داشت ،لذا تو عصر ارتباطات دیگه هیچ کس حتی عوام هم قبول نمکنه که اینطور بلبشو باشه و هرکدوم تخلف را به گردن یکی دیگه بندازه
به خدا شکایت کنید .
Iran, Islamic Republic of
بیخود دلتونو خوش نکنین.
هیچکدوم از این تلفنا و سایتها پاسخگو نیستن. .