جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 3 May 2024
 
۰
۲

ساخت هواپیماهای ۴ و ۶ نفره در دستور کار

پنجشنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۳۲
کد مطلب: 460570
رئیس پژوهشگاه هوافضا از طراحی و ساخت هواپیمای دو نفره خبر داد و گفت: مراحل طراحی این هواپیما به اتمام رسیده و قطعات نمونه صنعتی آن ساخته و به تولید رسیده است.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، فتح‌الله امی رئیس پژوهشگاه هوافضا طی سخنانی از تشکیل کارگروه ارتباط با صنعت در حوزه هوافضا در دولت جدید خبر داد و اظهار داشت: این کارگروه با بیش از ۲ هزار نفر ساعت در ۶۰ پروژه در حوزه فضایی کشور فعالیت داشته است.

وی با اشاره به برخی فعالیت‌های این کارگروه تصریح کرده است: فعالیت در حوزه پهپاد، هواپیمای سبک و فوق سبک از جمله فعالیت‌های این کارگروه بوده است.

رئیس پژوهشگاه هوافضا به خبرگزاری صدا و سیما با اشاره به ساخت هواپیمای دو نفره خاطر نشان کرده است: مراحل طراحی این هواپیما به اتمام رسیده، قطعات نمونه صنعتی آن ساخته شده و به تولید رسیده است.

امی در پایان از ساخت هواپیمای چهار نفره و شش نفره خبر داد و افزود: این مدل از هواپیما هنوز در بازار عرضه نشده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


ناشناس
ساخت هواپیمای2،4 و 6 نه کارآفرینی میباشد و نه مشکل بیکاری را حل میکند . واحدهای تولیدی را با ظرفیت کامل راه اندازی کنید از تعطیلی کارخانجات جلوگیری کنید تا مشکل بیکاری و اشتغال برای همیشه حل شود
United States
الان چه ربطی به کارافرینی داشت؟