دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۰
جام جهانی تکواندو 2015 - مکزیک

صعود ایران به مرحله نیمه نهایی

پنجشنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۰۲:۳۰
کد مطلب: 460525
تیم ملى تکواندوى کشورمان با غلبه بر آذربایجان به مرحله نیمه نهایی رقابت‌های جهانی تکواندو به میزبانی مکزیک صعود کرد.
به گزارش جهان به نقل از سایت فدراسیون تکواندو، رقابت حساس بین دو تیم ملی تکواندو ایران و آذربایجان در راند اول با پیروزی 9 بر 6 به سود ایران خاتمه یافت. در راند دوم نیز ایران 19 بر 14 پیش افتاد و راند سوم با حساب 31 بر 22 به سود ایران به پایان رسید.
 
در نهایت این تیم ملی تکواندو ایران بود که با غلبه بر آذربایجان راهی نیمه نهایی شد. به این ترتیب در مرحله نیمه نهایی ایران برابر روسیه قرار می‌گیرد و کره جنوبی به مصاف آذربایجان خواهد رفت. به طور کلی، تیم ملی تکواندوی کشورمان با شکست تیم آذربایجان، با دو پیروزی و یک باخت راهی مرحله نیمه نهایی شد و برای رسیدن به فینال این رقابتها باید با تیم روسیه دیدار کند.
 
در ادامه مسابقات تیمی جام جهانی تکواندو در سال 2015 که از ساعاتی پیش در مکزیک آغاز شد، تیم ملی تکواندوی کشورمان با دو پیروزی و یک باخت و با کسب 6 امتیاز و تفاضل 19 راهی مرحله نیمه نهایی شد و برای رسیدن به فینال این مسابقات تا ساعاتی دیگر به مصاف تیم روسیه خواهد رفت.
 
تیم ملی تکواندوی مردان کشورمان که در گروه اول این رقابتها با تیم‌های ازبکستان، بلژیک و آذربایجان همگروه شده بود، ابتدا به مصاف ازبکستان رفت و در یک مبارزه بسیار نزدیک 26 بر 25 نتیجه را واگذار کرد. در دومین پیکار رو در روی بلژیک قرار گرفت و توانست با نتیجه 40 بر 29 به برتری دست پیدا کند و در سومین دیدار با پیروزی قاطعانه 31-22 مقابل آذربایجان توانست راهی مرحله نیمه نهایی شود.
 
تیم ملی ایران در این دوره از مسابقات با ترکیب آرمین هادی پور، محمد کاظمی، ابوالفضل یعقوبی، سعید رجبی، مسعود حجی زواره و امید عمیدی در شیاپ چانگ حاضر شده است. بیژن مقانلو بعنوان سرمربی و مهدی بی باک و مهرداد یوسفی بعنوان مربی هدایت تیم ملی کشورمان را برعهده دارند.
از گروه اول؛ آذربایجان با 6 امتیاز و تفاضل 37 و ایران با 6 امتیاز و تفاضل 19 و در گروه دوم روسیه و کره جنوبی اول و دوم شدند. بنابراین تیم کشورمان در مرحله نیمه نهایی و برای صعود به فینال باید با روسیه پیکار کند. در دیگر دیدار این مرحله هم کره جنوبی و آذربایجان با هم مبارزه می کنند. تیم های برتر فینالیست خواهند شد و تیم های بازنده به صورت مشترک برروی سکوی سوم می ایستند.
این رقابتها با حضور 8 تیم برتر جهان در گروه مردان و 8 تیم برتر جهان در گروه زنان از شب گذشته (سه شنبه) در مکزیک آغاز و امروز به پایان می رسد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *