شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰
۱

انگلیس حوزه نفتی سوریه را منهدم کرد

شنبه ۱۴ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۲۱:۵۸
کد مطلب: 459545
یک حوزه نفتی در سوریه در دومین سورتی پرواز جنگنده های انگلیس به آنچه لندن آن را مواضع تروریست های تکفیری داعش می خواند، مورد اصابت قرار گرفت.
به گزارش جهان، مهر به نقل از اسپوتنیک خبرداد: جنگنده های نیروی هوایی انگلیسی در دومین سورتی پرواز خود پس از اعلام موافقت پارلمان این کشور برای آنچه لندن حملات هوایی خود به تروریست های داعش در سوریه می نامد، یکی از حوزه های نفتی این کشور را مورد هدف قرار دادند.
 
وزارت دفاع انگلیس دراین باره اعلام کرد: پس از اولین سورتی پروازهای جنگنده های این کشور در روز پنجشنبه به مواضع داعش در سوریه، امروز یکی از حوزه های نفتی سوریه که در اختیار داعش قرار داشت مورد هدف جنگنده های انگلیسی قرار گرفت.
 
در ادامه خبر به جزئیات بیشتری در این باره اشاره نشده است. کارشناسان درباره اقدامات نیروی هوایی برخی کشورهای غربی که اخیراً اهداف متعلق به داعش را تنها در میادین نفتی مورد اصابت قرار می دهند، ابراز تردید کرده اند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


رضايي ع ر
Iran, Islamic Republic of
داعش بهانه است داعش دست پرورده دول غربي بخصوص انگليس و امريكا و آل سعود است بمحض اينكه تمام زيرساختهاي سوريه را از بين بردند آنوقت داعش خود بخود مضمحل مي شود و به دامان مادر نابكار خود باز مي گردد .