شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰

واکنش‌نماینده شیخ‌عسیی به نامه‌رهبرانقلاب

جمعه ۱۳ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۱۵
کد مطلب: 459329
نماینده شیخ "عیسی قاسم" از علمای برجسته بحرین در ایران تاکید کرد نامه امام خامنه ای به جوانان غربی نشان دهنده آگاهی رهبر انقلاب در قبال رویدادهای جاری در جوامع غربی است.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، پیام رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران خطاب به جوانان غربی با وجود تلاش رسانه‌های غرب در سانسور و بی اهمیت جلوه دادن آن، جای خود را در میان افکار عمومی پیدا کرده است. این نامه که حاوی بررسی مسائل و معضلات کنونی دنیا و عاملان اصلی نابسامی اوضاع جهانی است، با استقبال گسترده افکار عمومی مواجه شده است. سایت‌های منتشر کننده این پیام صدها مورد از نظرات کاربران را در تایید و حمایت از این نامه به خود می بیند.

شیخ "عبدالله الدقاق" نماینده شیخ عیسی قاسم از علمای برجسته بحرین در ایران در گفتگو با خبرنگار گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم ارسال این نامه از سوی امام خامنه ای به جوانان غربی را نشان از آگاهی ایشان در برابر حوادث روی داده در جوامع غربی دانست.

وی در این خصوص گفت: این نامه نشان دهنده دیدگاه فراگیر امام خامنه ای به تحولات امروز جهان و جوامع غربی است، همچنان به خاطر دارم که هنگام بروز انقلاب‌های موسوم به بهار عربی در برخی کشورهای عربی همچون تونس، مصر و لیبی مقام معظم رهبری (حفظه الله) اعلام کردند که بعید نمی دانند این حوادث در اروپا نیز رخ دهد.

نماینده شیخ عیسی قاسم در ایران تاکید کرد: ما شاهد حوادث بسیار زیادی در اروپا هستیم و نامه امام خامنه‌ای نشان دهنده آگاهی بسیار زیاد ایشان در خصوص حوادث روی داده در جوامع اروپایی و اسلامی است.

شیخ عبدالله الدقاق تصریح کرد: همچنین این نامه نشان دهنده اهتمام بسیار زیاد امام خانه‌ای به مشکلات امت اسلامی و آینده آن است.امیدواریم نامه مقام معظم رهبری بازتاب گسترده ای در جوامع غربی داشته و بتواند تاثیر عمیقی بر پیشرفت و آگاهی بشریت داشته باشد.

انتشار پیام مهم رهبر معظم انقلاب اسلامی به جوانان غرب در رسانه های مختلف، با استقبال و واکنش گسترده عرب زبانان در کشورهای مختلف همراه شده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *